۳ سال پیش

استخدام مسئول دفتر خانم مسلط به امور اداری جهت گروه تولیدی در اصفهان

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام گروه تولیدی هومتکس

گروه تولیدی هومتکس واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر وظایف کلی:
– هماهنگی بین واحد های مربوطه
– تسلط به امور اداری
– توانایی انجام مکاتبات اداری
– نگهداری و نظم دهی به مکاتبات اداری در دبیرخانه و بایگانی
– پیگیری مستمر فعالیت‌ها تا تحقق دستیابی به نتایج
شرایط احراز:
– تحصیلات: حداقل کارشناسی
– سابقه کار: حداقل 2 سال
– تسلط بر نرم افزارهای Office
– روابط عمومی بالا
– مسئولیت پذیری
– صبر و تحمل و مدیریت استرس
– مدیریت زمان
– تسلط بر انجام کارهای هم‌زمان
– توانایی گزارش دهی
– روابط عمومی عالی
– حافظه خوب و حضور ذهن
– رازداری در فعالیت‌های اداری
– رعایت انضباط کاری و وقت‌شناس
– علاقمند به یادگیری
– جنسیت: خانم
– استان و شهر مورد نیاز: اصفهان

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2164863
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه