۴ سال پیش
استخدام مسئول دفتر و کارشناس منابع انسانی در انتشارات چرتکه
حضوری
سابقه دارد
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
استخدام انتشارات چرتکه
انتشارات چرتکه جهت تکمیل کادر حرفه ای خود در تهران از واجدین شرایط به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید :
عنوان شغلی | شرح شغل و وظایف | مهارتهای مورد نیاز |
مسئول دفتر و کارشناس منابع انسانی | •انجام کلیه امور جذب و استخدام، نگهداشت، انگیزش، و اختتام همکاری •دریافت مدارک، تنظیم و تمدید قراردادهای پرسنلی •تهیه شرح وظایف •محاسبه کارکرد، حقوق، و دستمزد کارکنان،محاسبه و تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی و مالیات و در صورت نیاز مراجعه به سازمان های مربوطه •تنظیم آیین نامه اداری •مدیریت و تقسیم کار بین نیروهای دورکار •انجام کلیه امور مشابه محول شده از طرف انتشارات |
• داشتن 3 سال سابقه کاری مرتبط •حداقل مدرک کارشناسی در رشته های •مدیریت و سایر رشته های مرتبط •آشنا به نرم افزارهای آفیس •مسلط به تنظیم و عقد قرارداد های کاری برای دپارتمانهای گوناگون •آشنایی کامل به ایجاد و اصلاح فرایندهای سازمانی •آشنایی کامل با مستندسازی و آشنا به روش های ارائه گزارش از کارکرد، بهره وری پرسنل •آشنایی کامل با آیین نامه ها و قوانین اداره کار و تامین اجتماعی •دارای روحیه کار تیمی، با دقت، منظم و سختکوش |
مهارت های فردی:
حضور به موقع در محل کار که جزو مهمترین معیار های فردی می باشد.
خلاق و ایده پرداز، سخت کوش و پرانرژی
توانایی برنامه ریزی کاری و انجام درست و دقیق کار های محوله
دقت و ریزبینی بسیار بسیار زیاد
تسلط بر انجام کارهای همزمان
مشتاق برای یادگیری و پیشرفت
دارای روحیه کار تیمی
منظم، متعهد و مسئولیت پذیر
شـرایط:
ساعت کاری شرکت : روزهای شنبه تا چهارشنبه: 09:00 الی 17:30 و روزهای پنج شنبه: 09:00 الی 13:00
خواهشمند است رزومه های خود را حتما با ذکر عنوان شغلی در subject ایمیل به آدرس درج شده ارسال فرمایید.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام