• ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو

استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو

۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارشناس شیمی در شرکت داروسازی رفسنجان دارو

استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو  شرکت داروسازی رفسنجان دارو در شهرک صنعتی رفسنجان جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس شیمی جهت انجام امور مربوط به تضمین کیفیت فارغ التحصیل رشته های تحصیلی : شیمی کاربردی - شیمی عمومی - میکروبیولوژی سابقه کار: حداقل 2 سال ترجیحا مرتبط حداکثر سن: 30 سال ساعت کاری مجموعه: 8 الی 17 - امکان اضافه کاری تا ساعت 20 متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام...

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام ویزیتور در حوزه پخش دارو در شرکت داروسازی رفسنجان دارو

آگهی استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو شرکت داروسازی رفسنجان دارو در راستای تکمیل کادر اداری خود به تعدادی ویزیتور با سابقه در حوزه پخش دارو در تهران نیازمند است: عنوان شغل توضیحات ویزیتور با سابقه در حوزه پخش دارو علاقه مندان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل info@rafsanjanpharma.com یا از طریق سایت rafsanjanpharma.com قسمت تماس با ما >> ارتباط با ما، مشخصات خود را وارد و با موضوع استخدام ویزیتور، پیام خود را ارسال نمایند. همچنین می توانید رزومه خود را از ط...

مشاهده بیشتر
۱۴ دی ۱۳۹۸
استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت داروسازی رفسنجان دارو

استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو در تهران یک شرکت داروسازی رفسنجان دارو واقع در تهران جهت انجام امور مربوط به دیجیتال مارکتینگ نیاز به پرسنلی با مشخصات زیر نیازمند است: عنوان شغلی توضیحات کارشناس دیجیتال مارکتینگ فارغ التحصیل رشته : برنامه نویس سایت و اینستاگرام و امور تبلیغات اینترنتی سابقه کار : 2سال ترجیحا مرتبط حداکثر سن : 30 سال وضعیت تاهل: مجرد ساعت کاری : 8.30 الی 17 امکان اضافه کاری تا ساعت 20 متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی ا...

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۳۹۸
استخدام منشی و مسئول دفتر اداری خانم در شرکت داروسازی رفسنجان دارو

استخدام شرکت داروسازی رفسنجان دارو شرکت داروسازی رفسنجان دارو واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط و توضیحات 1 منشی و مسئول دفتر اداری - جنسیت: خانم - تایپیست حرفه ای - آشنا به برنامه های آفیس (ورد، اکسل و ...) و فتوشاپ - دارای روابط عمومی بالا - فقط مجرد - استان و شهر مورد نیاز: تهران علاقه مندان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال  یا از طریق آدرس سایت درج شده قسمت تماس با ما، ارتباط با...

مشاهده بیشتر
۲۷ مهر ۱۳۹۷
استخدام مسئول فنی در شرکت رفسنجان دارو

آگهی دعوت به همکاری شرکت رفسنجان دارو در تهران شرکت رفسنجان دارو واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 دکتر داروساز با سابقه کار دارویی مسلط به زبان انگلیسی متقاضیان محترم لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۱ مهر ۱۳۹۷
استخدام مهندس مکانیک در کارخانه رفسنجان دارو

آگهی دعوت به همکاری کارخانه رفسنجان دارو کارخانه رفسنجان دارو واقع در رفسنجان جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی تعداد شرایط احراز 1 مهندس مکانیک یک نفر سابقه کار متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ شهریور ۱۳۹۷
استخدام کارشناس و مدیر مارکتینگ در شرکت رفسنجان دارو

آگهی استخدام شرکت رفسنجان دارو شرکت رفسنجان دارو واقع در تهران استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط کارشناس و مدیر مارکتینگ با سابقه کار در شرکت دارو سازی و آشنا به بازار محصولات جامد و نیمه جامد و قرص و کپسول - بصورت تمام وقت لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
استخدام مدیر بازرگانی در شرکت رفسنجان دارو

آگهی استخدام شرکت رفسنجان دارو شرکت رفسنجان دارو در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات مدیر بازرگانی فردی مسلط به امور بازرگانی داخلی و خارجی و زبان انگلیسی لطفا رزومه خود را به تلگرام و یا ایمیل اعلام شده ارسال نمایید. {فقط ارسال رزومه بررسی میشود)

مشاهده بیشتر
۲۱ مرداد ۱۳۹۷
استخدام مسئول دفتر در شرکت رفسنجان دارو

آگهی استخدام شرکت رفسنجان دارو شرکت رفسنجان دارو در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات جنسیت مسئول دفتر مسلط به زبان انگلیسی مسلط به آفیس و کار با کامپیوتر دارای روابط عمومی بالا خانم لطفا رزومه خود را به شماره تلگرام اعلام شده ارسال نمایید. (فقط ارسال رزومه بررسی میشود)

مشاهده بیشتر
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
استخدام نیروی خدماتی خانم در شرکت رفسنجان دارو

آگهی استخدام شرکت رفسنجان دارو شرکت رفسنجان دارو در محدوده سیدخندانِ تهران استخدام می نماید: عنوان شغل سن نیروی خدماتی خانم زیر 40 سال متقاضیان واجد شرایط با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1532454
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد