• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام گروه مهندسی تیوان

استخدام گروه مهندسی تیوان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام گروه مهندسی تیوان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام گروه مهندسی تیوان به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۰ مرداد ۱۴۰۰
استخدام طراح سازه با سابقه کاری مرتبط در گروه مهندسی تیوان

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان در البرز گروه مهندسی تیوان فعال در زمینه ی سازه های سبک و متحرک برای تکمیل کادر طراح سازه خود در استان البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح سازه جنسیت: خانم و آقا آشنا به نرم افزارهای مربوطه تکلا، سپ و ایتبس پیگیر، پرانرژی و دارای روحیه ی کار تیمی سابقه ی کار مرتبط حداقل 1 سال شهر مورد نیاز: کرج متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام طراح سازه با سابقه کار مرتبط در شرکت مهندسی تیوان

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان در البرز گروه مهندسی تیوان فعال در زمینه ی سازه های سبک و متحرک برای تکمیل کادر طراح سازه خود در استان البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح سازه جنسیت: خانم و آقا آشنا به نرم افزارهای مربوطه تکلا، سپ و ایتبس پیگیر، پرانرژی و دارای روحیه ی کار تیمی سابقه ی کار مرتبط حداقل 1 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند. جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

مشاهده بیشتر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام طراح معماری جهت گروه مهندسی تیوان در البرز

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان در البرز گروه مهندسی تیوان در البرز فعال در زمینه ی سازه های پارچه ای و سازه های متحرک جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز طراح معماری خانم و آقا مسلط به مدلسازی با اسکتچاپ و اتوکد مسلط به اسکتچاپ، اتوکد، فتوشاپ فعال و پر انرژی دارای روحیه کار تیمی منضبط و خلاق متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
استخدام سفیر برند در گروه مهندسی تیوان

استخدام گروه مهندسی تیوان گروه مهندسی تیوان جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز سفیر برند فارغ التحصیلان رشته های معماری، عمران و شهرسازی افراد فعال و خلاق دارای روابط عمومی بالا بدون محدودیت سنی و جنسیت بدون محدوده زمانی برای ساعت کار حقوق متناسب با تلاش خودتان یک شغل با درآمد قابل ملاحظه متقاضیان واجد شرایط می توانند درخواست خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی طراح سازه برای گروه مهندسی تیوان در استان البرز

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان گروه مهندسی تیوان فعال در زمینه ی سازه های سبک و متحرک برای تکمیل کادر خود در استان البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح سازه - جنسیت: خانم و آقا - آشنا به نرم افزارهای مربوطه تکلا، سپ و اینبس - پیگیر، پرانرژی و دارای روحیه ی کار تیمی - سابقه ی کار مرتبط حداقل 1 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ بهمن ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش با سابقه کاری مرتبط در گروه مهندسی تیوان

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان گروه مهندسی تیوان فعال در زمینه ی سازه های سبک و متحرک جهت تکمیل کادر فروش خود در استان البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش - جنسیت: خانم و آقا - آشنا به فنون مذاکره و فن بیان - روابط عمومی بسیار بالا - پیگیر، پرانرژی و دارای روحیه ی کار تیمی - ترجیحا فارغ التحصیل معماری یا عمران - سابقه ی کار مرتبط حداقل 1 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی...

مشاهده بیشتر
۱۱ دی ۱۳۹۹
استخدام سفیر برند از سراسر کشور در گروه مهندسی تیوان

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان گروه مهندسی تیوان جهت تکمیل کاد رخود از "سراسر کشور" با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز سفیر برند بدون محدودیت سنی و جنسیت بدون محدوده زمانی برای ساعت کار حقوق متناسب با تلاش خودتان یک شغل با درآمد قابل ملاحظه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند

مشاهده بیشتر
۰۱ دی ۱۳۹۹
استخدام نیروی کنترل پروژه فارغ التحصیل رشته عمران و معماری در گروه تیوان

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان در البرز گروه مهندسی تیوان در راستای تامین کادر خود در بخش مدیریت پروژه از طریق مصاحبه حضوری در استان البرز استخدام می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی کنترل پروژه فارغ التحصیل عمران و معماری مسلط به نرم افزارهای مرتبط روابط عمومی بالا منظم و بسیار دقیق در کار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ آذر ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب حضوری با حقوق ثابت در گروه مهندسی تیوان

دعوت به همکاری گروه مهندسی تیوان گروه مهندسی تیوان فعال در زمینه سازه های سبک پارچه ای و متحرک در استان گلستان جهت تکمیل پرسنل فروش خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب حضوری -بدون محدودیت سنی و جنسیت -دارای ظاهری آراسته -دارای روابط عمومی و فن بیان بالا -فعال و مترکز -نوع همکاری شما و شرکت به صورت 10 درصد پورسانت از مبلغ کل هر قرارداد بوده که همان ابتدا قرارداد به حسابتان واریز میشود. (حقوق ثابت+ پورسانت عالی+ پاداش) متقاضیان...

مشاهده بیشتر
۲۸ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش آقا ترجیحا فارغ التحصیل معماری یا عمران در البرز

آگهی استخدام گروه مهندسی تیوان در البرز گروه مهندسی تیوان فعال در زمینه ی سازه های پارچه ای سبک و سازه های متحرک واقع در البرز در نظر دارد جهت تکمیل کادر فروش خود اقدام به استخدام کارشناس فروش آقا با شرایط زیر نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا فن بیان بالا و آشنا به علم مذاکره پیگیر و پر انرژی ترجیحا فارغ التحصیل معماری یا عمران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1785651
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد