• ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش

استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش

۰۹ دی ۱۴۰۰
استخدام کارشناس تولید محتوا و فضای مجازی در مجموعه ماشین سازی پایا برش

آگهی استخدام مجموعه ماشین سازی پایا برش مجموعه ماشین سازی پایا برش واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس تولید محتوا و فضای مجازی آشنا به اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، وب سایت و غیره خلاق و متفکر استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ آذر ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پشتیبانی فروش برای صنایع ماشین سازی پایابرش در تهران

آگهی استخدام صنایع ماشین سازی پایابرش در تهران شرکت ماشین سازی پایابرش با 42 سال سابقه در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس پشتیبانی فروش حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش برای شرکت صنایع ماشین سازی پایابرش در تهران

استخدام شرکت صنایع ماشین سازی پایابرش در تهران شرکت صنایع ماشین سازی پایابرش با 42 سال سابقه واقع در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد اجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط جهت فعالیت در شرکت ماشین سازی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۴۰۰
استخدام دو ردیف شغلی جهت صنایع ماشین سازی پایا برش در تهران

استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش صنایع ماشین سازی پایا برش (شرکت پایا برش ویژن) با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه تولید و بازرگانی ماشین الات صنعتی در نظر دارد به منظور تقویت واحد خدمات پس از فروش از افراد واجد شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری بعمل آورد.(افراد با شرایط ذیل از اولویت برخوردارخواهند بود). ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش و خدمات پس از فروش یک نفر خانم جوان و با انگیزه که توانایی مذاکره با مشتریان و ارباب رجوع را داشته باشد دارای سابقه کار در خدمات پس از فروش و یا فروش...

مشاهده بیشتر
۲۲ مرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش و خدمات پس از فروش خانم آشنا به زبان انگلیسی در تهران

استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش صنایع ماشین سازی پایا برش (شرکت پایا برش ویژن) با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه تولید و بازرگانی ماشین الات صنعتی در نظر دارد به منظور تقویت واحد خدمات پس از فروش از افراد واجد شرایط زیر در تهران (دفتر مرکزی : محدوده خیابان کارگر جنوبی) دعوت به همکاری بعمل آورد.(افراد با شرایط ذیل از اولویت برخوردارخواهند بود). عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش و خدمات پس از فروش یک نفر خانم جوان و با انگیزه که توانایی مذاکره با مشتریان و ارباب رجوع را داشته باشد دارای سابقه...

مشاهده بیشتر
۲۲ مرداد ۱۴۰۰
استخدام تکنسین و کارشناس فنی خدمات پس از فروش آقا در صنایع ماشین سازی پایا برش

استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش صنایع ماشین سازی پایا برش (شرکت پایا برش ویژن) با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه تولید و بازرگانی ماشین الات صنعتی در نظر دارد به منظور تقویت واحد خدمات پس از فروش از افراد واجد شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری بعمل آورد.(افراد با شرایط ذیل از اولویت برخوردارخواهند بود). عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین و کارشناس فنی خدمات پس از فروش چند نفر آقا به منظور فعالیت در تعمیرگاه مرکزی شرکت و اعزام به ماموریت داخلی و خارجی جوان و با انگیزه که توانایی مذاکره با مشتریان و...

مشاهده بیشتر
۰۷ مرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت در صنایع ماشین سازی پایا برش

استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش در تهران صنایع ماشین سازی پایا برش در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش (ماشین آلات یا صنایع مشابه) آشنا با صنعت ماشین آلات حداقل 4 سال سابقه مرتبط آشنایی با کامپیوتر دارای روحیه کار تیمی حقوق ثابت بیمه و پورسانت فروش متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ آبان ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی جهت صنایع ماشین سازی پایا برش در تهران

آگهی استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش صنایع ماشین سازی پایا برش واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارمند اداری و مسئول دفتر حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط مسلط به کار با نرم افزار های آفیس مسلط به اینترنت متعهد و مسئولیت پذیر و پیگیر روابط عمومی قوی حافظه خوب و دقیق تسلط بر انجام کارهای هم زمان 2 طراح صنعتی و مهندسی مکانیک آشنا به نقشه کشی و طراح ماشین الات با سه سال سابقه با حقوق و مزایای خ...

مشاهده بیشتر
۲۷ آبان ۱۳۹۹
استخدام مهندس الکترونیک یا مکاترونیک در صنایع ماشین سازی پایا برش

آگهی استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش صنایع ماشین سازی پایا برش واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس الکترونیک یا مکاترونیک 4 سال سابقه آشنایی با برنامه نویسی cnc و plc متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ آبان ۱۳۹۹
استخدام نیروی فنی با مدرک ساخت و تولید در صنایع ماشین سازی پایا برش

آگهی استخدام صنایع ماشین سازی پایا برش صنایع ماشین سازی پایا برش واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی با مدرک فوق دیپلم ساخت و تولید با حقوق و مزایای خوب متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1299191
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد