۹ سال پیش

استخدام موسسه آموزشی- پژوهشی نوبلین

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام موسسه آموزشی- پژوهشی نوبلین

موسسه آموزشی- پژوهشی نوبلین جهت تکمیل کادر پژوهشی و آموزشی خود به صورت پروژه ای، از کلیه فارغ التحصیلان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و با سابقه در زمینه پژوهش، در کلیه رشته ها (علوم انسانی، مهندسی و علوم پایه) و نیز مترجمین با تجربه جهت ارائه مشاوره، ترجمه، آموزش، و اجرای طرح ها و پروژه های آکادمیک و سازمانی دعوت به همکاری می نماید.
مهارت های مورد نیاز برای محققین: آشنا به فنون روش تحقیق و آشنا به نرم افزار های آماری و مرتبط با رشته ی تحصیلی.
مهارت مورد نیاز برای مترجمین: آشنا به فن ترجمه و توانمند در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی.

پژوهشگر/ مترجم
تخصص های مورد نیاز : مهارت های مورد نیاز برای محققین: آشنا به فنون روش تحقیق و آشنا به نرم افزار های آماری و مرتبط با رشته ی تحصیلی. مهارت مورد نیاز برای مترجمین: آشنا به فن ترجمه و توانمند در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی
مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد , دکترا
محل استخدام : تهران

علاقه مندان می توانند جهت همکاری، رزومه خود را به همراه تصویر مستندات مربوطه به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند تا پس از بررسی سوابق و در صورت نیاز از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی، با آنان تماس به عمل آید. ارسال رزومه به:
hr.nobelin.ir@gmail.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=180632
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد