۴ سال پیش

استخدام مکانیک دارای سابقه در نمایندگی سایپا

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام ️نمایندگی سایپا 

️نمایندگی سایپا به منظور تکمیل کادر فروش و تعمیرگاه خود واقع در شهر محمدیه (زیباشهر) از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط
1 مکانیک با سابقه کار

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود (حداقل شامل نام ، سن ، وضعیت تاهل ، شهر محل سکونت ، شماره تماس) را با ذکر عنوان شغل در موضوع به آدرس ایمیل و یا برای شماره تلگرام اعلام شده ارسال نمایید.

برای امکان شناسایی مجدد شما به عکس نیاز داریم سعی کنید یک عکس اداری برای ما ارسال کنید مخصوصا کسایی که اکانتشون عکس نداره.

لطفا به موارد خواسته شده دقت کنید.

بعضی متقاضیان بدون ارسال اطلاعات پیام میدن "سلام" یا میپرسن "شما آگهی داده بودید؟" که به دلیل شلوغی فرصت پاسخگویی به تمام این موارد رو نداریم. لطفا اطلاعات خواسته شده رو کامل بفرستید.

بررسی ها شاید کمی زمان ببره لطفا از آیدیی پیام بدید که حداقل تا دو ماه آینده دلیت نکنید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1344228
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه