۷ سال پیش

استخدام نیروهای جدید هلال احمر از میان اعضای داوطلب
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نیروهای جدید هلال احمر را از میان اعضای داوطلب و جوانان و نجات گران جمعیت هلال احمر اصفهان انتخاب می‌کنیم.

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، محسن مومنی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در آزمون استخدامی هلال احمر در ماه جاری از میان داوطلبان و اعضای جوان و نجات‌گر در پایگاه‌ها با توجه به شرایط و آمادگی، نیرو جذب خواهیم کرد.
وی پیرامون انتخابات مجامع هلال احمر در استان تصریح کرد: این انتخابات در اردیبهشت ماه برگزار شد و مجمع شهرستانی و پس از آن اعضای شورای عالی هلال احمر کشور تشکیل می‌شود و تا ۴ سال انجام وظیفه می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه مرکز جامع علمی کاربردی جمعیت هلال احمر اصفهان بالغ بر هزار دانشجو دارد، خاطرنشان کرد: در این مرکز علاوه بر آموزش‌های همگانی و تخصصی امداد و نجات فعالیت آکادمیک دانشگاهی نیز در حوزه امداد و نجات در آن برگزار می‌شود.
مومنی با اشاره فعالیت‌های متعدد و ارزشمند خیرین در استان گفت: این حرکت و روحیه‌ها باید در سطح جامعه تسری پیدا کند و به نوعی فرهنگ‌سازی شود.
وی پیرامون ارتباط بین‌المللی جمعیت هلال احمر استان افزود: در همین راستا هلال احمر یکی از ارگان‌های بین‌المللی به شمار می‌رود و همکاری‌های منطقه‌ای نیز صورت می‌گیرد، در همین راستا مرکز آموزش‌های تخصصی بین‌المللی هلال احمر استان مورد بازدید افراد مختلفی از صلیب سرخ جهانی قرار گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های هلال احمر در زمینه اوقات فراغت تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و غیره در این راستا برگزار می‌شود، امسال قصد داریم به صورت تخصصی‌تر در این حوزه ورود پیدا کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650375
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد