• ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام نیروگاه شیروان

استخدام نیروگاه شیروان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام نیروگاه شیروان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین - مهر 99

آگهی 1 مهر 99: استخدام نیروگاه های شیروان و شهید کاوه قاین
شركت خدمات پشتیبانی فیروز گل صدیق جهت تكمیل نیروی انسانی خود در نیروگاههای شیروان و شهید كاوه قاین از فارغ التحصیلان بومی استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی با شرایط ذیل و از طریق آزمون، مصاحبه فنی و گزینش، طب صنعتی و آزمون توانایی جسمانی، به صورت قرارداد مدت موقت طبق ضوابط قانون كار و تأمین اجتماعی از طریق تامین نیرو دعوت به همكاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا 9 مهر 99 تا 12 مهر 99 می باشد.

شرایط عمومی
١ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
٢ -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
٣ -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
٤ -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی(معافیت پزشكی موردقبول نمیباشد)؛
٥ -دارای سلامت كامل جسمانی و روانی متناسب با شغل (عدم ابتلا به بیماری خاص یا نقص عضو)
٦ -نداشتن سابقه محكومیت جزایی مؤثر؛
٧ -عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان؛
٨ -عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به استناد آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
شرایط اختصاصی
شرایط سنی
- دارا بودن حداكثر ٢٨ سال سن
تذكر (١) : ملاك عمل برای زمان دریافت كارت پایان خدمت آخرین روز ثبتنام میباشد.
تذكر (٢) : ملاك عمل برای محاسبه سن افراد، روز شروع ثبت نام آزمون میباشد.
تذكر(٣) : سابقه كار در صنایع مرتبط حداكثر تا ١٥ سال به حداكثر سن اضافه میشود.
بومی بودن
- داوطلبان باید بومی یكی از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی یا خراسان شمالی باشند.
داوطلب بومی به فردی گفته میشود كه یكی از شرایط زیر را داشته باشد :
١ .استان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با استان محل مورد تقاضا برای جذب یكی باشد.
٢ .همسر و فرزندان كاركنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاه های اجرایی و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) و شركت های تابعه (دولتی) و وابسته (غیر دولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو كه استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای جذب آنان یكی باشد.
٣ .داوطلب حداقل چهار (٤) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل تقاضا برای جذب طی كرده باشد.
٤ .داوطلب حداقل چهار(٤) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای جذب را داشته باشد.
٥ .پدر ، مادر و یا همسر داوطلب ، حداقل چهار(٤) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای جذب را داشته باشند.
مواد آزمون

الف- مواد آزمون آزمون هر شغل شامل مواد زیر میباشد:

شغل مواد آزمون
تكنسین و خدمات ایمنی و حفاظت كار هوش - اصول ایمنی جوشكاری - الزامات محیط كار - آموزش ایمنی عمومی و بهداشت كار - آموزش ایمنی - بهداشت محیط - حریق، سیستم های اعلام حریق - حوادث
تكنسین و خدمات برق هوش - ابزار دقیق - تابلو برق و راه اندازی - تولید انرژی الكتریكی - حفاظت و ایمنی در برق - سنسورها - برق صنعتی - نیروگاههای گازی
تكنسین و خدمات شیمی هوش - اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی - ایمنی در آزمایشگاه - به كارگیری و نگهداری مواد و وسایل آزمایشگاه - علمی شیمی ٢ - علمی شیمی ١ - محلول سازی - نیروگاه
تكنسین و خدمات نیروگاه هوش - اجزای ماشین - تعمیرات شیرهای صنعتی - جوشكاری - حفاظت و ایمنی در برق - دستگاههای دوار - نگهداری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی - نیروگاههای گازی

تذكر ١ : كلیه سوالات اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یك (١ ) می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یك سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
تذكر ٢ : منابع تخصصی آزمون(همه موارد به جز درس هوش) از طریق سایت ثبت نام قابل دانلود میباشد.

مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ٣١ شهریورماه سال ١٣٩٩ به مدت ده روز و تا پایان روز ٩ مهرماه ١٣٩٩ انجام خواهد شد.
داوطلب متقاضی جذب باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
الف) تهیه فایل اسكن شده از مدارک:

١. عكس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسكن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
– عكس 4*3 (تمام رخ) كه در سال جاری گرفته شده باشد.
– با فرمت JPG باشد. اندازه عكس اسكن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ١٥ كیلوبایت و حداكثر ٧٠ كیلوبایت باشد
– حاشیه های زائد عكس اسكن شده باید حذف شده باشد
– حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد
تذكر ( ١) : اسكن و استفاده از عكس روی كارتهای شناسایی (كارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عكس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق ، اقدام به اسكن نمایند.
تذكر ( ٢ ) : در صورت ارسال عكس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذكر است با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه در كافی نت ثبت نام می كنند رخ داده است، تاكید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
٢. كارت ملی
تذكر(١): داوطلب باید تصویر اسكن شده از كارت ملی خود را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده نموده و در هنگام ثبت نام به صورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.
– تصویر با وضوح و كیفیت لازم باشد؛
– حداقل ٣٠ كیلوبایت و حداكثر ٢٠٠ كیلوبایت باشد؛
– حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.

مطالعه شرایط آزمون
دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اكیداً توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی « آزمون » در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه « پرداخت هزینه » كلیك كرده و مبلغ ٧٠٠٠٠٠ (هفتصد هزار) ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ٥.٠٠٠ ریال خدمات پیامكی از طریق درگاه الكترونیک، پرداخت نمایند. جهت این امر، كارت بانكی به همراه رمز اینترنتی، تاریخ انقضا و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.
شروع فرایند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
ویرایش اطلاعات

در زمانی كه سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل كاربری خود و كلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

نكته بسیار مهم: در صورتی كه داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتماً می بایست دوباره تمامی ٧ مرحله را به صورت كامل طی نموده و كد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
كارت شركت در آزمون مذكور ، از تاریخ سه شنبه ٢٩ مهرماه ١٣٩٩ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مركز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون د ر روز جمعه ٢ آبان ماه ١٣٩٩ در شهرستان های قاین و شیروان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی كارت شركت در آزمون درج و به هنگام پرینت كارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذكر است صدور كارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مراحل و نحوه اعلام نتیجه

تعیین حد نصاب علمی، اعلام نتایج و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و آزمون عملی به شرح زیر صورت می پذیرد:

الف) كسب حدنصاب علمی:

معرفی داوطلبان جهت شركت در سایر مراحل جذب، منوط به كسب حدنصاب لازم در آزمون علمی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مكتسبه، و با رعایت سایر مبانی مقررات جاری مطابق قواعد زیر می باشد:
پس از برگزاری آزمون نمرات داوطلبان به تفكیک مواد آزمون محاسبه و حد نصاب آزمون، معادل پنجاه درصد(%50) بالاترین نمره مكتسبه در آزمون محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.

ب) انتخاب و اعلام لیست 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارك از بین دارندگان حد نصاب علمی:

انتخاب افراد سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفاً از بین داوطلبینی كه حد نصاب لازم را كسب نموده اند، بر اساس نمره مكتسبه افراد در ردیف مرتبط با شغل به ترتیب نمره فضلی به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت می پذیرد.
تذكر: نمره كل افراد در كارنامه اولیه صادر شده، صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تأیید آن، اعلام خواهد شد.

بررسی مدارک
پس از انجام آزمون كتبی، پیرو اطلاعیه درج شده در سایت اینترنتی، پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت موردنیاز باید مدارک زیر را تكثیر و یک نسخه از آن را تحویل نمایند.
1 .مدرک تحصیلی داوطلب
2 .كارت ملی و تمام صفحات شناسنامه داوطلب
3 .كارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم داوطلب
4 .گواهی معتبر سابقه كار مرتبط
تذكر: اعتبار كلیه مدارک ارسالی از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام خواهد شد. در صورتی كه مشخص گردد داوطلب با مدارک جعلی اقدام به ثبت نام نموده است موضوع جذب داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
مصاحبه
– پس از تأیید مدارک ارسالی داوطلبان، از طریق سایت اینترنتی از بین دارندگان حد نصاب به ترتیب رتبه علمی كسب شده به میزان 3 برابر ظرفیت موردنیاز جهت ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی در محل نیروگاه، دعوت به عمل می آید.
– نمره نهایی داوطلبین از 60 درصد نمره آزمون كتبی و 40 درصد نمره مصاحبه به دست خواهد آمد.
– در صورت عدم تكمیل ظرفیت موردنیاز، مجدداً از بین داوطلبان دارای حد نصاب به ترتیب رتبه علمی كسب شده جهت ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی دعوت به عمل می آید.
تذكر: معرفی و یا موفقیت در مرحله «مصاحبه» هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی كند و پذیرش نهایی منوط به موفقیت در سایر مراحل جذب میباشد.
تذکرات مهم
1 .استرداد وجه واریزی ثبت نام تحت هیچ شرایطی امكانپذیر نمی باشد.
2 .ثبت نام داوطلبان صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی معرفی شده می باشد.
3 .مسئولیت صحت مندرجات ثبت شده در فرم ثبت نام اینترنتی به عهده داوطلب میباشد. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، آزمون و حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به كار مشخص گردد كه داوطلب در هر مرحله با مدارک جعلی و یا با ذكر مشخصات غیرواقعی اقدام به ثبت نام و شركت در آزمون نموده است موضوع جذب داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار می گردد.
4 .انجام ثبت نام هیچ گونه تعهد جذب نیرو برای شركت ایجاد نمی كند.
5 .جذب نیرو منوط به طی كلیه مراحل مربوط می باشد و چنانچه متقاضیان در هریک از مراحل توفیق لازم را كسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل منتفی می گردد.
6 .با توجه به اینكه، مدارک متقاضیان معرفی شده 3 برابر ظرفیت، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی كه مدارک داوطلبان ازجمله مدارک تحصیلی، كارت پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، و سابقه اشتغال و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد كرد و در هر مرحله از امتحان، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرآیند جذب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
7 .در صورت ارائه مدرک معادل، مدرک پایین تر ملاک عمل خواهد بود.
8 .مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل جذب نیرو، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور قرارداد، قرارداد مزبور لغو و بلااثر میشود. داوطلبان عزیز میتوانند سؤالات خود را از طریق پست الكترونیک support@hrtc.ir مطرح نمایند.
شرایط احراز مشاغل
رشته شغلی شرایط احراز شغل جنسیت
تکنسین و خدمات ایمنی و حفاظت کار داشتن حداقل مدرک دیپلم مرد
تکنسین و خدمات برق داشتن حداقل مدرک دیپلم مرد
تکنسین و خدمات شیمی داشتن حداقل مدرک دیپلم مرد
تکنسین و خدمات نیروگاه داشتن حداقل مدرک دیپلم مرد
فهرست شغل محل ها
ردیف رشته شغل محل تعداد
1 تکنسین و خدمات ایمنی و حفاظت کار نیروگاه شیروان 2 نفر
2 تکنسین و خدمات برق نیروگاه شیروان 4 نفر
3 تکنسین و خدمات شیمی نیروگاه شیروان 4 نفر
4 تکنسین و خدمات نیروگاه نیروگاه شیروان 15 نفر
5 تکنسین و خدمات ایمنی و حفاظت کار نیروگاه قاین 2 نفر
6 تکنسین و خدمات برق نیروگاه قاین 1 نفر
7 تکنسین و خدمات نیروگاه نیروگاه قاین 5 نفر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2026312
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k