• ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام پلیس خوزستان

استخدام پلیس خوزستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۰۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام پلیس در استان خوزستان

آگهی 13 مهر 1402: استخدام فرماندهی انتظامی استان خوزستان
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان از استخدام نیرو در فراجا استان خبر داد و گفت: جوانان خوزستانی متقاضی استخدام در فراجا به واحد گزینش و استخدام استان خوزستان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ صمد کلاگر روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته فراجا در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، افزود: جوانان همچنین می‌توانند برای دریافت فرم‌های مورد نیاز استخدام در روز جمعه به میز خدمت فراجا در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز مراجعه کنند.
وی با تشریح برنامه‌های هفته فراجا گفت: راه اندازی پلیس هوشمند در بحث ثبت کروکی آنلاین، تجلیل از خانواده شهدا، ملاقات مردمی در سامانه ۱۹۷ پلیس، گرامیداشت روز سرباز، آموزش همیاران پلیس، برگزاری شورای عالی نظام پزشکی، دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان خوزستان، بهره برداری از ساختمان کلانتری در شوشتر و ... از جمله برنامه‌های هفته فراجا در خوزستان می‌باشند.
پلیس به عنوان مجری نظم و امنیت در کنار شهروندان است
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه پلیس خدمتگزار شهروندان است، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون و حافظ نظم و امنیت به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند تا جامعه احساس امنیت و شادابی داشته باشد.
وی افزود: هفته فراجا از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ با شعار "نظم و امنیت بزرگترین نیاز اجتماعی" آغاز می‌شود و در این مدت برنامه‌های متنوعی برای خدمت به شهروندان برگزار خواهد شد.
سرهنگ کلاگر با بیان اینکه این ایام فرصتی است تا سرمایه اجتماعی پلیس افزایش یابد، بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا عملکرد پلیس را در جامعه مورد هجمه قرار دهند که با کمک اصحاب رسانه این امر محقق نخواهد شد.
وی ادامه داد: امسال عملکرد خوب نیروهای فراجا را در بحث اربعین شاهد بودیم که به خوبی جمعیت چند صد هزار نفری زائران را بدون مشکل راهنمایی و بدرقه کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: هدف پلیس، ایجاد احساس امنیت روانی در جامعه است و از رسانه‌ها درخواست داریم در این راه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
وی با بیان اینکه ایجاد احساس روانی در جامعه تاثیر بر اقتصاد و تولید دارد، افزود: عملکرد پلیس فراجا در بحث زائران اربعین طبق آمار و اطلاعات بررسی شده ۷۹.۲۵ درصد به بالا بوده که نشان دهنده خدمت خوب نیروهای فراجا در استان است.


آگهی 2 خرداد 1402: استخدام مقطع درجه‌داری فرماندهی انتظامی استان خوزستان
فرماندهی انتظامی استان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد (مرد) به‌صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،فرماندهی انتظامی استان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد (مرد) به‌صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

شرایط استخدام

1- حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال (صرفاً متولدین سال 1377 به بعد امکان ثبت نام را خواهند داشت)
2- مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (کلیه رشته‌ها)
3- حداقل میزان قد 170
4- داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر
* مدارک لازم برای ثبت نام اولیه:
1- رو گرفت از تمام صفحات شناسنامه داوطلب و پدر و مادر
2- رو گرفت از آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمرات
3- تعداد 6 قطعه عکس 3*4 جدید تمام رخ
4- روگرفت مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمت نظام وظیفه باشد (کارت پایان خدمت، معافیت غیرپزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت، درحال خدمت)
نکات مهم
1- داوطلبان می‌بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور داشته باشند.
2- داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت می‌باشند، بسیجیان با عضویت فعال و پلیس افتخاری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، نخبگان و استعدادهای برتر، دارا بودن مقامات کشوری و بین المللی مرتبط، خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می‌باشند.
3- داوطلبانی که در حال گذراندن دوره خدمت سربازی هستند دارای اولویت استخدام می‌باشند.
4- نداشتن مهر غیبت در دفترچه نظام وظیفه
5- نداشتن کارت معافیت پزشکی
داوطلبان می‌توانند به اداره گزینش و استخدام استان به آدرس: اهواز، امانیه، پشت اداره ثبت احوال اداره گزینش و استخدام مراجعه حضوری داشته باشند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=804859
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k