• ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کیان دارو پارسیان

استخدام شرکت کیان دارو پارسیان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کیان دارو پارسیان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت کیان دارو پارسیان

۰۲ آبان ۱۴۰۱
استخدام کارمند اداری خانم برای شرکت کیان دارو پارسیان در خراسان رضوی

شرکت کیان دارو پارسیان با چندین سال سابقه در صنعت پخش در خراسان رضوی برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری خانم یک نفر آشنا به نرم افزار محک و امور مالی با بیمه و حقوق و مزایا طبق قانون کار متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ آذر ۱۳۹۹
استخدام نماینده علمی بصورت تمام و پاره وقت در مجموعه کیان دارو پارسیان

آگهی استخدام مجموعه کیان دارو پارسیان  مجموعه کیان دارو پارسیان واقع در خراسان رضوی برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نماینده علمی جهت ویزیت پزشکان، داروخانه ها، درمانگاه و کلینیک زخم به صورت تمام وقت و پاره وقت با حقوق و پاداش متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ تیر ۱۳۹۹
استخدام ویزیتور حضوری خانم و آقا با حقوق ثابت در شرکت کیان دارو پارسیان

آگهی استخدام شرکت کیان دارو پارسیان شرکت کیان دارو پارسیان نماینده پخش محصولات بهداشتی دکتر عبیدی (برند ناتل) واقع در سطح خراسان رضوی جهت تکمیل کادر فروش خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز تعدادی ویزیتور حضوری جنسیت: خانم و آقا مزایا: حقوق ثابت+ پورسانت+ پاداش متقاضیان محترم واجد شرایط درصورت تمایل به همکاری رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایید و یا با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

مشاهده بیشتر
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام کادر دفتری در شرکت کیان دارو پارسیان

استخدام شرکت کیان دارو پارسیان شرکت کیان دارو پارسیان در مشهد جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کادر دفتری خانم مسلط به نرم افزارهای اداری و اینترنت از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ مرداد ۱۳۹۸
استخدام ویزیتور با حقوق ثابت در شرکت کیان دارو پارسیان

استخدام شرکت کیان دارو پارسیان شرکت کیان دارو پارسیان در مشهد برای تکمیل کادر فروش محصولات خود به سوپر مارکت ها، شرکت تعاونی ها، فروشگاه های معتبر در استان خراسان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 ویزیتور فروش جنسیت :خانم/آقا افراد دارای سابقه کار در اولویت قرار دارند مزایا : حقوق ثابت و پورسانت متقاضیان برای اطلاع بیشتر میتوانند در ساعات اداری با تلفن های شرکت تماس گرفته و یا رزومه خود را به ادرس ایمیل درج شده ارسال...

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۳۹۸
استخدام ویزیتور جهت شرکت کیان دارو پارسیان در مشهد

استخدام شرکت کیان دارو پارسیان شرکت کیان دارو پارسیان در مشهد جهت تکمیل کادر فروش لاین محصولات بهداشتی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 ویزیتور داروخانه افراد دارای سابقه کار مرتبط و ترجیحا آشنا با داروخانه های شهر مشهد در اولویت قرار دارند. متقاضیان میتوانند در ساعات اداری با شماره تلفن شرکت تماس حاصل نموده و یا رزومه خود را به ادرس ایمیل داده شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1371233
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد