• ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام پرسنل اورژانس‌ اجتماعی به صورت پیمانی و استخدامی

استخدام پرسنل اورژانس‌ اجتماعی به صورت پیمانی و استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب پرسنل اورژانس‌ اجتماعی به صورت پیمانی و استخدامی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام اورژانس اجتماعی اینجا کلیک نمایید


خبر 7 خرداد 92: استخدام پرسنل اورژانس‌ اجتماعی به صورت پیمانی و استخدامی (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مورد سرنوشت لایحه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، اظهار کرد: این لایحه به شورای نگهبان ارسال شد که مجددا به یکی از بندهای آن ایراد گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمد نفریه در حاشیه همایش مددکاری که در تالار معلم برگزار شد با بیان اینکه آخرین بار شورای نگهبان پنج ایراد به لایحه حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست وارد کرده بود، عنوان کرد: پس از تغییرات لازم این لایحه به کمیسیون اجتماعی مجلس و سپس به صحن مجلس رفت.

وی افزود: پس از ارسال این لایحه از مجلس به شورای نگهبان اعلام شد که مجددا به یکی از بندهای این لایحه که مربوط به ثبت مشخصات فرزندان در شناسنامه است ایراد گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ایراد شورای نگهبان مربوط به درج نشدن مشخصات پدر و مادر اصلی در صفحه توضیحات شناسنامه بود، گفت: این ایراد به علت بحث ازدواج با محارم و مسائل مربوط به ارث مطرح شده بود.

معاون امور اجتماعی سامان بهزیستی با اشاره به اینکه این ایراد در پنج ایراد قبلی نیز به لایحه گرفته شده بود، اظهار کرد: سازمان بهزیستی ثبت مشخصات پدر و مادر اصلی کودک را در صفحه توضیحات بنا بر درخواست شورای نگهبان تغییر داده بود و انتظار می‌رفت این امر در کمیسیون اجتماعی مجلس نیز تصویب شود، اما در صحن علنی مجلس تغییر پیدا کرده است که شورای نگهبان مجددا با آن مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، نفریه در مورد مصوبه هیات وزیران در مورد ساماندهی اورژانس‌های اجتماعی اعلام کرد که منتظر ابلاغ این مصوبه توسط هیات وزیران هستیم.

وی ادامه داد: با ابلاغ این مصوبه اورژانس‌های اجتماعی در کشور ساماندهی شده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در ارتباط با مسایل مربوط به اورژانس انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اورژانس‌های اجتماعی بحث تشکیلات و استخدام پرسنل آن بود، گفت: قصد داریم به صورت پیمانی و استخدامی این پرسنل را به خدمت بگیریم.

وی همچنین با بیان اینکه 100 دستگاه خودوری اورژانس اجتماعی خریداری شده است، خاطر نشان کرد: اول تیرماه افتتاح مرکز فوریت‌های اجتماعی کشور را خواهیم داشت و از این 100 دستگاه هم رونمایی می‌شود و در مجموع میزان خودروها و تیم‌های سیار به عدد 300 می‌رسد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=817210
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k