• ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام پست بانک ایران - سال ۹۴

استخدام پست بانک ایران - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام پست بانک ایران

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک کنید


آزمون-استخدامی-پست-بانک

جهت مشاهده تجربیات مصاحبه و گزینش استخدامی پست بانک در سال ۱۳۹۵ اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده تجربیات مصاحبه و گزینش استخدامی پست بانک در سال ۱۳۹۴ اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه پذیرفته‌شدگان نهائی آزمون دعوت به همکاری (نوبت دوم)
پذیرفته‌شده گرامی به اطلاع‌ می‌رساند، دوره آموزشی بدو خدمت شما به مدت 86 ساعت(معادل 12روزکاری) از تاریخ 95/9/13لغایت95/9/25رأس ساعت 8 صبح درمحل مؤسسه عالی آموزش بانکداری‌ ایران به نشانی؛ پاسداران ایستگاه ضرابخانه، شماره 195 برگزار می‌گردد. خواهشمند است رأس ساعت مقرر در دوره حضور بهم رسانید. ضمناً پذیرفته‌شدگان استانی می‌بایست جهت اسکان به هتل مهرگان واقع در تهران- میدان فردوسی- خیابان سپهبدقرنی- بالاتر از چهارراه طالقانی- هتل آپارتمان مهرگان با شماره تماس 88919926 مراجعه فرمایند.
اداره‌کل آموزش

خبر 14 مهر 95: نتایج آزمون استخدامی پست بانک اعلام شد (منبع: سایت پست بانک)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم، نتایج آزمون استخدامی پست بانک اعلام شد.

با درج شماره ملی یا کد رهگیری خود میتوانید نتیجه آزمون را مشاهده فرمائید.
در صورت هرگونه مشکل در دریافت نتایج با شماره های 02188996926الی 8 شرکت فرازما مجری فرایند آزمون تماس حاصل فرمائید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

پیگیری سایت ایران استخدام در خصوص از سرگیری روند استخدامی پست بانک ایران:

با توجه به درخواست شما کارجویان گرامی، تماسی در جهت پیگیری وضعیت استخدامی پست بانک ایران از طرف سایت ایران استخدام گرفته شد.

توضیحات ارائه شده توسط مسئول مربوطه:
ادامه روند استخدامی پست بانک با توجه به قانون جدید وضع شده منوط به کسب مجوز است که با توجه به نیاز شدید پست بانک ایران به جذب نیرو این پیگیری ها با تمام توان در حال انجام است.
زمان خاصی برای از سرگیری ادامه روند مراحل این آزمون استخدامی قابل تعیین نیست، اما با توجه به نیاز شدید پست بانک به نیروهای جدید مسلماً تمام تلاش برای از سرگیری هرچه سریع تر خواهد بود.

در خصوص خبر منتشر شده از استان اردبیل با توجه به نیاز بسیار ضروری که آنها به نیروهای جدید دارند از سرگیری روند استخدامی برای آن استان انجام شده است. (هنوز شروع به کاری در آن استان نبوده و بلکه مراحل استخدامی در حال طی شدن است)

خبر 4 خرداد 95: اعلام زمان مصاحبه آزمون استخدامی پست بانک ایران:

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان به اطلاع میرسانیم، زمان مصاحبه های استخدامی پست بانک اعلام شد.

جهت مشاهده زمان اعلام مصاحبه ها اینجا کلیک نمایید


سوالات متدوال شما: (توجه مهم: با توجه به کپی برداری این بخش توسط سایتهای دیگر از سایت ایران استخدام به صورت تغییر محتوا و بدون ذکر منبع، مسئولیتی در قبال موارد کپی شده در سایتهای دیگر بر عهده سایت ایران استخدام نخواهد بود)

با توجه به سوالات متعدد شما کاربران گرامی تماسی از سمت سایت ایران استخدام با مجری آزمون جهت پاسخگویی به تعدادی از سوالات متداول کاربران سایت گرفته شد که پاسخ های دریافت شده به شرح زیر به اطلاع شما عزیزان میرسد:

سوال ایران استخدام: چرا مواد آزمون تخصصی برای عناوین شغلی متصدی امور بانکی و نگهبان مشخص نشده است ولی مواد آزمون تخصصی برای کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی درج گردیده است؟

پاسخ: رشته های کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی مشخص و هم ردیف است و بنابراین موارد آزمون تخصصی رشته رو شامل خواهند بود، منتها برای رشته های شغلی متصدی امور بانکی و نگهبان چون رشته های مختلفی امکانثبت نام را دارند، بنابرای مواد آزمون این رشته ها شامل مواد عمومی خواهد بود.

سوال ایران استخدام: آیا دارندگان مدرک بالاتر میتوانند  با مدرک پایین تر خود شرکت کنند؟
پاسخ: مشکلی نیست.

سوال ایران استخدام: آیا کسی که در مقطع بالاتری در حال تحصیل است میتواند با مدرک (مقطع) پایین تر خود شرکت کند؟

پاسخ: مشکلی نیست.

سوال ایران استخدام: آیا سهمیه ای برای این آزمون در نظر گرفته نشده است:

پاسخ: خیر

سوال ایران استخدام: آیا  افراد غیر بومی از استان دیگر میتوانند شرکت نمایند:

پاسخ: خیر، اما امکان ثبت نام از شهرستان های موجود در یک استان برای شهرستان های دیگر آن استان به شرط حاصل بودن شرایط بومی مندرج در آگهی منعی ندارد.

سوال ایران استخدام: در بخش رشته های های مجار برای شرکت در عنوان شغلی متصدی امور بانکی، رشته کامپیوتر بدون ذکر گرایش درج شده است، چه گرایش و رشته هایی مربوط به این رشته میتوانند شرکت کنند؟

پاسخ: اطلاعی ندارم! اجازه بدید بررسی کنیم اگر مورد مبهمی در این خصوص بود در اطلاعیه تصحیح میکنیم.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک نمایید


استخدام پست بانک ایران - 24 اسفند 94

پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید . بر این اساس داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به نشانی اینترنتی www.postbank.ir مراجعه کنند .

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک نمایید

الف- شرايط عمومي

1- تابعيت ايران ومتعهد بودن به نظام جمهوري اسلامي ايران

2- متدين به يكي از اديان رسمي كشور

3- دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم قانوني برای آقایان (كارت يا برگ معافيت موقت مورد پذيرش نمي باشد )

تذكر1 : تاريخ ترخيص از خدمت وظيفه و يا صدور كارت معافيت دائم قانوني بايد قبل از تاريخ برگزاري آزمون باشد .

تذكر2 : براي دارندگان كارت معافيت دائم پزشكي درصورت موفقيت در مراحل مربوطه ، تاييد مراجع پزشكي مورد نظر بانك مبني بر بلا مانع بودن همكاري الزامي است .

4- حداکثر سن متقاضیان:

1- دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 32 سال تمام(متولدین 62/11/01 به بعد)

2- دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی 30 سال تمام(متولدین 64/11/01 به بعد)

3- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم 28 سال(متولدین 66/11/01 به بعد)

تبصره 1: مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب افزوده می شود .

تبصره 2: سوابق کاری مرتبط و قابل قبول و ارائه در بخش ارزی به حداکثر سن داوطلب متقاضی شغل کارشناس ارزی اضافه می شود.

تبصره 3: افرادی که در واحد های اجرائی پست بانک به مدت سه سال همکاری داشته اند مدت سنوات مذکور مطابق با اسناد مثبته به سن داوطلب اضافه خواهد شد .

تبصره 4: براساس قانون اصلاح حداكثر سن داوطلبان همکاری ، شرايط سن افراد متقاضي از خانواده هاي شهدا ، جانبازان ، آزادگان ،ومفقودالاثرها( همسر، فرزندان ) در صورت ارائه گواهي معتبر از سوي مراجع ذيصلاح تا پنج سال افزایش می یابد.

5- عدم اعتياد به مواد مخدر و دخانيات

6- عدم سوء پيشينه كيفري (نداشتن سابقه محكوميت قضايي كه موجب محروميت از حقوق اجتماعي گردد و همچنين عدم اشتهار و محكوميت به فساد اخلاقي ) .

7- داشتن تندرستي و توانايي كامل جسمي و رواني .

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک نمایید

8- بومی بودن :

داوطلبان در صورتي كه حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشند بومي تلقي مي شوند و مي توانند درآزمون همكاري با بانك شركت نمايند :

1-8 – شهرستان یا استان محل تولد داوطلب وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری یکی باشد.

2-8- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای  بکارگیری متقاضی یکی باشد .

3-8- داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی ، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری طی کرده باشد.

4-8- داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری را داشته باشند .(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)

5-8-مبنای تشخیص بومی بودن استان و شهرستان ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تبصره : بکارگیری و جذب افراد صرفاً بصورت بومی شهر / شهرستان صورت پذیرفته و امکان جابجائی محل خدمت حداقل در یک دوره 10 ساله وجود نخواهد داشت

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک نمایید

ب – شرايط اختصاصي

1- دارا بودن مدرک تحصیلی (فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس ) با حداقل معدل 14 از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تبصره 1 : تاريخ فراغت از تحصيل داوطلبان آزمون مي بايست قبل از تاريخ برگزاري آزمون باشد .

(* ) سلامت جسمانی و آمادگی بدنی برای شغل نگهبانی می بایست به تائید پزشکان معتمد بانک برسد .

(**) متقاضیان شغل کارشناس ارزی می بایست تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشند

جهت دریافت جدول مقاطع و رشته هاي تحصيلي مورد نياز اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده لیست محل خدمت در هر یک از رشته شغلی اینجا کلیک کنید

ج-مواد آزمون

جهت مشاهده مواد آزمون عمومی اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده مواد آزمون عمومی اینجا کلیک کنید

2- نحوه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

(( داوطلبان برای همکاری با بانک فقط می توانند در یکی از شغل های متصدی امور بانکی ، کارشناس (ارزی ) ، کارشناس حقوقی و نگهبان در یک محل ثبت نام نمایند.))

1-کلیه متقاضیان واجد شرایط ایستی از روز یک شنبه 94/12/24 لغایت  جمعه 94/12/26 پا مراجعه به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.postbank.ir پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط همکاری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و اسکن نمودن یک قطعه عکس جدید با فرمت jpgو ابعاد 400*300 و حداکثر 420*320 پیکسل در فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری و یادداشت آن اقدام نمایند .

2-کلیه متقاضیان می بایست پس از ثبت نام الکترونیکی تا روز برگزاری آزمون متعاقباً ضمن مراجعه به سایت فوق الذکر نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

3- داوطلبین می بایستی مبلغ 450.000 ريال را از طریق درگاه اینترنتی به حساب پست بانک ایران واریز نمایند.

4- زمان دریافت کارت ورود  به آزمون

  کارت شرکت در آزمون از روز 95/01/24 لغایت 95/01/26 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سایت پست بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . روز و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

تبصره: همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون به همراه مدرک شناسائی عکس دار معتبر (کارت ملی/شناسنامه) در روز برگزاری آزمون الزامی است .

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک نمایید

- تذکرات مهم:

1- چنانچه در هر مرحله از بررسی های بانک مشخص شود متقاضی اطلاعات نادرست به بانک ارائه نموده است ، متخلف محسوب شده و از جذب و اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد .

2- مصاحبه عمومی و تخصصی به میزان 4 برابر ظرفیت مورد نیاز انجام خواهد شد و کسب حداقل نمره 70 (از نمره 100) برای قبولی نهائی الزامی است و در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز توسط 4 نفر شرکت کننده از نفرات بعدی مصاحبه بعمل خواهد آمد .

3- امتیاز 60 برای مصاحبه تخصصی و 40 برای مصاحبه عمومی لحاظ گردیده است .

4-در صورت پذیرفته شدن نهایی در مورد صحت کلیه مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد .

5- هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

6- ثبت نام و شرکت در آزمون و طی کلیه مراحل اعلام شده هیچگونه تعهد استخدامی با فرد ایجاد نمی نماید و بانک در بکارگیری نهایی افراد مختار است .

7- ثبت نام صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک صورت می پذیرد و داوطلب لازم است از هرگونه مراجعه حضوری به شعب و ستاد بانک یا ارسال درخواست خود از طریق پست خودداری نمایند .

8- نتایج آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.postbank.ir و پیام کوتاه اطلاع رسانی می شود .

9- از چهار برابر  تعداد پذیرفته شدگان در آزمون کتبی ،مصاحبه حضوری و گزینش بعمل خواهد آمد و داوطلب پذیرفته شده پس از طی کلیه مراحل در واحدهای مشخص شده بانک بکار گرفته خواهد شد از این رو صرف قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه ،حقی را برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

10- ارتقاء مدرک تحصیلی پس از  عقد قرارداد همکاری فی مابین با تشخیص بانک بوده ارائه مدرک بالاتر هیچ حقی را برای کارکنان ایجاد نخواهد کرد .

11-عدم اشتغال به تحصيل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي .

12- نداشتن تعهد انجام كار درساير سازمانها ، موسسات دولتي و وابسته به دولت ويا نهادهاي انقلابي .

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی پست بانک ایران اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده آگهی در سایت رسمی پست بانک ایران  اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=515613
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد