• ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام پلیس پیشگیری

استخدام پلیس پیشگیری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار استخدام پلیس پیشگیری ناجا

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام مقطع درجه داری پلیس پیشگیری ناجا - بهمن 98

آگهی 5 بهمن 98: استخدام مقطع درجه داری پلیس پیشگیری ناجا
دبیر مرکز گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرد در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه و یگان انتظامی صدا و سیما در استان تهران به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه داری برابر شرایط مندرج در این آگهی استخدام می کند.
کارمند "مصطفی حق وردیلو" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس پیشگیری ناجا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مومن و متعهد، کارآمد به صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری برای به کارگیری در پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه، یگان انتظامی صدا و سیما از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل "مصاحبه، تحقیق، معاینات پزشکی و سایر شرایط" استخدام می کند.

 

وی تصریح کرد: شرایط استخدام شامل اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محكومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه كیفری، داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر، حداقل سن 18 سال، مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (تمامی رشته ها)، حداقل معدل 14 (معدل کمتر از 14 با داشتن شرایط خاص) و حداقل میزان قد 170 می باشد.

دبیر مرکز گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا گفت: داوطلبان می توانند با شماره تلفن‌های 55123060 و 63984965 ـ 021 تماس حاصل نمایند و از سایر شرایط استخدام و مدارک لازم برای ثبت نام به شرح ذیل مطلع شوند:

توضیحات

1ـ داوطلبان می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند.

2ـ داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت می باشند، بسیجیان با عضویت فعال و پلیس افتخاری، خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعدادبرتر، دارا بودن مقام برتر کشوری و بین المللی مرتبط و خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند.

3ـ نداشتن مهر غیبت در دفترچه خدمت نظام وظیفه

4ـ نداشتن کارت معافیت پزشکی

5ـ ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی با حداقل 10 سال سابقه سکونت می باشد.

6ـ ثبت نام اولیه داوطلبان به صورت اینترنتی در وب سایت پلیس الزامی می باشد.

شرایط استخدام

– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام

– التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه

– تابعیت جمهوری اسلامی ایران

– عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام

– عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی

– نداشتن سوء پیشینه کیفری

– داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر

– حداقل سن 18 سال

– مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (کلیه رشته ها)

– حداقل معدل 14 (معدل کمتر از 14 با داشتن شرایط خاص)

– حداقل میزان قد 170

نکات مهم:

1- داوطلبان می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند.

2- داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت باشند، بسیجیان با عضویت فعال و پلیس افتخاری، خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون بخوردار می باشند.

3- نداشتن مهر غیبت در دفترچه خدمت وظیفه

4- نداشتن کارت معافیت پزشکی

5- ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی با حداقل 10 سال سابقه سکونت می باشد.

6- ثبت نام اولیه داوطلبان به صورت اینترنتی در وب سایت پلیس الزامی است.

مدارک لازم

1- روگرفت از تمام صفحات شناسنامه

2- روگرفت از آخرین مدرک تحصیلی

3- چهار قطعه عکس جدید تمام رخ 4*3

4- روگرفت مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد (کارت پایان خدمت، معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت، گواهی در حال خدمت)

آدرس: میدان راه آهن، ابتدای خیابان شوش شرقی، پلیس راه آهن کشور، هسته گزینش و استخدام پلیس پیشگیری ناجا

تلفن تماس: 63984965 – 55123060

استخدام پلیس پیشگیری - اسفند 93

آگهی 13 اسفند 93: استخدام پلیس پیشگیری
جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، کلانتری ها و پاسگاه ها را دروازه رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: ۷۰ درصد رضایتمندی مردم به انجام صحیح ماموریت و وظایف پلیس در حوزه پیشگیری بستگی دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار معصوم بیگی در دهمین نشست تخصصی معاونان و روسای پلیس پیشگیری ناجا سراسر کشور با اشاره به گستردگی ماموریت این پلیس‏، تفکر و عمل جهادی، انقلابی و اجتماعی بودن‏ و حرفه ای گرایی را از ویژگی های شاخص این پلیس برشمرد.
کلانتری ها ، دروازه رضایتمندی مردم
وی کلانتری ها و پاسگاه ها را دروازه رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: ۷۰ درصد رضایتمندی مردم به انجام صحیح ماموریت و وظایف پلیس در حوزه پیشگیری بستگی دارد.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر بعد حرفه ای گرایی پلیس، روحیه انقلابی را مکمل روحیه جهادی عنوان کرد و بیان داشت: نگاه ارزشی به انجام صحیح ماموریت ها به تحقق ۷۰ درصدی رضایتمندی مردم از پلیس منجر می شود که باید روحیه انقلابی در مجموعه پلیس پیشگیری تسری یابد.
معصوم بیگی، ایجاد آرامش و امنیت فردی و عمومی را فلسفه تشکیل نیروی انتظامی دانست و گفت: عمده این ماموریت در پلیس پیشگیری متبلور است.
این مقام ارشد انتظامی بر شناسایی فرصت ها،‏ تهدیدات و نقاط قوت و ضعف جهت رسیدن به هدف و پیشگیری از جرم، ارتقاء‌ سطح آموزش ماموران متناسب با انجام ماموریت و رفع محدودیت منابع مادی تاکید کرد.
افزایش سطح انتظارات مردم از پلیس
وی با بیان اینکه سطح انتظارات مردم از پلیس در حال افزایش است‏ گفت: این برای پلیس یک فرصت است، زمانی مردم از پلیس انتظار داشتند تا پرونده آنها به سامان شود اما امروزشهروندان توقع دارند تا پلیس با آنها مودبانه برخورد کند و سرعت پی جویی انتظامی حداکثری باشد.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن اینکه ما را پلیس حرفه ای می بینند، انتظار دارند جرمی در سطح جامعه رخ ندهد و در صورت وقوع‏ پل یس آن را به سرعت کشف و با مجرمان برخورد کند.
سردار معصوم بیگی به متغیرهای اثر گذار در بزه و جرم نظیر بیکاری،‌ معیشت،‌ اقتصاد، فضای فرهنگی و… اشاره کرد و گفت: متاسفانه کنترل همه متغیرهای وقوع جرم در اختیار پلیس نیست بلکه مستلزم آن است تا سایر نهادهای مربوطه همگام با پلیس برای رفع معضلات اقدام کنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به آستانه تحمل مردم، تصریح کرد: با نگاهی به نزاع های فردی و جمعی می توان دریافت که آستانه تحمل مردم به لحاظ فرهنگی کاهش پیدا کرده است‏، درمان این معضل در اختیار پلیس نیست.
وی با تاکید بر افزایش بهره وری و کار آمدی کارکنان پلیس، ادامه داد: سازمان های بهره ور،‌ سازمان های پیشتاز هستند که به کاهش هزینه ها منجر می شود.
معصوم بیگی از پلیس پیشگیری به عنوان پلیس کنشی و هوشیار نام برد و گفت: در حوزه های امنیتی‏ اثربخشی مقدم بر کارآمدی است و آموزش،‌ توجیه ، نظارت و کنترل در این رابطه نقش بسزایی دارد.
به گفته جانشین پلیس پیشگیری ناجا،‌۹۰ درصد کیف قاپی ها و سرقت های به عنف توسط موتورسیکلت های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و جعلی انجام می شود.
این مقام ارشد انتظامی بر هدفمندی ، کشف، تعامل پلیس پیشگیری با پلیس های تخصصی دیگر و استفاده صحیح از ظرفیت های آنها به صورت هوشمند و آگاهانه تاکید کرد.
هدفمندی واحدهای گشتی پلیس
وی با تاکید بر هدفمندی واحدهای گشتی پلیس از کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان نماد نیروی انتظامی نام برد.
سردار معصوم بیگی بر پی جویی انتظامی صحیح قضائی و نیز تعامل با قوه قضائیه برای رفع معضلات در این زمینه تاکید کرد و گفت: پی جوئی انتظامی، ظرفیت بسیار بزرگی است که موجب افزایش رضایتمندی شهروندان، تسری در رسیدگی پرونده ها و جلوگیری از فساد می شود.
پلیس افتخاری ، خط مقدم پلیس پیشگیری
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا از جذب ۱۷ هزار پلیس افتخاری در آینده خبر داد و گفت: این ظرفیت می تواند به این پلیس در انجام ماموریت هایش کمک کند‎؛ تهران بزرگ و برخی استان های کشور، اقدامات مطلوبی در این رابطه انجام دادند.
این مقام ارشد انتظامی به هدف گذاری جذب ۱۰۰ هزار نگهبان محله در آینده اشاره کرد و گفت: پلیس افتخاری و نگهبان محله، خط مقدم ماموریت پلیس پیشگیری به شمار می آیند.
وی به استفاده از سیستم های الکترونیکی و اتصال کلانتری ها به سیستم های سامانه ای ناجا تاکید کرد و گفت: لینک شدن کلانتری ها از طریق سامانه موجب اشرافیت بر حوزه های ماموریتی و مناطق جرم خیز می شود.
معصوم بیگی بر ارتقاء سطح آگاهی های پلیسی مردم در راستای پیشگیری از بروز جرایمی که آنها را تهدید می کند، تاکید و تصریح کرد: بانک اطلاعاتی مناطق جرم خیز در کلانتری ها و پاسگاه ها باید با جدیت تکمیل شود.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت، گفت: این قرارگاه در سال ۹۴، کماکان به کار خود ادامه می دهد و مبارزه با سرقت، اصلی ترین ماموریت این پلیس در آینده به شمار می آید.

استخدام پلیس پیشگیری - شهریور 93

آگهی 15 شهریور 93: استخدام پلیس پیشگیری در تمامی مقاطع , دیپلم – فوق دیپلم و لیسانس

جهت مشاهده جزئیات این آگهی اینجا کلیک نمایید (آگهی بصورت فایل PDF  میباشد)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=135450
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k