• ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت برین پلاست

استخدام شرکت برین پلاست

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت برین پلاست


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت برین پلاست

۲۷ تیر ۱۴۰۱
استخدام چند ردیف شغلی برای شرکت تولیدی برین پلاست در تهران

شرکت معتبر تولیدی برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران (شهرک صنعتی پرند) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر اداری و منابع انسانی آقا و خانم سابقه کار: حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط تحصیلات: لیسانس توانایی ها: مسلط به نرم افزارهای کنترل تردد دنیای پردازش ونرم افزار های حقوق و دستمزد مسلط به قوانین کار و تأمین اجتماعی و آئین نامه های مصوّب مسلط به امور اداری کارگزینی و خدمات و پشتیبانی و امور رفاهی ، انتظامات و حراست مسلط به فرآیندهای منابع انسانی...

مشاهده بیشتر
۱۱ تیر ۱۴۰۱
استخدام اپراتور تولید آقا برای شرکت تولیدی برین پلاست در تهران

شرکت معتبر تولیدی برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران (شهرک صنعتی پرند) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور تولید آقا ترجیحا از ساکنین: پرند (سرویس از پرند مهیا می باشد) متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند و یا رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی مسلط به زبان انگلیسی در شرکت برین پلاست

شرکت معتبر تولیدی برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران (شهرک صنعتی پرند) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازرگانی خارجی آقا و خانم سابقه کار: حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط تحصیلات : کارشناسی توانایی ها: مسلط به زبان انگلیسی، اتوماسیون اداری و مکاتبات بازرگانی ترجیحا از ساکنین: پرند، رباط کریم و حومه متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند و یا رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ تیر ۱۴۰۱
استخدام مدیر اداری و منابع انسانی باسابقه در شرکت برین پلاست

شرکت معتبر تولیدی برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران (شهرک صنعتی پرند) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر اداری و منابع انسانی آقا و خانم سابقه کار: حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط تحصیلات: لیسانس توانایی ها: مسلط به نرم افزارهای کنترل تردد دنیای پردازش و نرم افزار های حقوق و دستمزد مسلط به قوانین کار و تأمین اجتماعی و آئین نامه های مصوّب مسلط به امور اداری کارگزینی و خدمات و پشتیبانی و امور رفاهی، انتظامات و حراست مسلط به فرآیندهای منابع انسانی – گزین...

مشاهده بیشتر
۲۳ خرداد ۱۴۰۱
استخدام کارشناس بازرگانی با سابقه در شرکت معتبر تولیدی برین پلاست

شرکت معتبر تولیدی برین پلاست واقع در رباط کریم (شهرک صنعتی پرند) جهت تکمیل کادر بازرگانی با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناسی بازرگانی سابقه ی کار: حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط تحصیلات: کارشناسی توانایی ها: مسلط به زبان انگلیسی، اتوماسیون اداری و مکاتبات بازرگانی ترجیحا از ساکنین: پرند، رباط کریم و حومه حقوق: توافقی ساعت و روز کاری: شنبه تا چهار شنبه 8:30 الی 17 پنجشنبه 8:30 الی 12:30 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ا...

مشاهده بیشتر
۱۰ خرداد ۱۴۰۱
استخدام مدیر اداری برای شرکت برین پلاست در شهرک صنعتی پرند

شرکت برین پلاست یک شرکت معتبر تولیدی در تهران (شهرک صنعتی پرند) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر اداری یک نفر/ آقا و خانم مسلط به ورد و اکسل حداقل 4 سال سابقه کار مرتبط حداقل مدرک کارشناسی مسلط به امور اداری ، بیمه ، قوانین اداره کار، منابع انسانی و.... ترجیحا ساکنین پرند - رباط کریم - اسلامشهر و حومه ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:30 الی 17:00 پنجشنبه 08:30 الی 12:30 شهر مورد نیاز: رباط کریم متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده...

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۴۰۰
استخدام انباردار آشنا به ورد و اکسل در شرکت برین پلاست

آگهی استخدام شرکت برین پلاست شرکت برین پلاست برای تکمیل کادر خود در شهرک صنعتی پرند از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار جنسیت: آقا حداکثر سن : 40 سال مدرک تحصیلی: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط آشنا به نرم افزار های انبار داری آشنا به ورد و اکسل حتما ساکن پرند رباط کریم اسلامشهر و حومه محل کار: شهرک صنعتی پرند متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مدیر مالی و نیروی ساده در شرکت برین پلاست

آگهی استخدام شرکت برین پلاست شرکت برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر مالی سابقه کار: حداقل 5 سال سابقه ی مرتبط مسلط به نرم افزار های حسابداری ترجیحا رایورز مسلط به قوانین مالیاتی و بیمه 2 نیروی ساده جنسیت: آقا حداقل دیپلم منضبط و دارای روحیه کار تیمی اولویت با افراد ساکن رباط کریم و پرند می باشد متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اسفند ۱۴۰۰
استخدام نیروی ساده آقا برای شرکت برین پلاست در تهران

آگهی استخدام شرکت برین پلاست شرکت برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی ساده جنسیت: آقا حداقل دیپلم منضبط و دارای روحیه کار تیمی اولویت با افراد ساکن رباط کریم و پرند می باشد متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مدیر مالی مسلط به قوانین مالیاتی و بیمه در شرکت برین پلاست

آگهی استخدام شرکت برین پلاست شرکت برین پلاست برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر مالی سابقه کار: حداقل 5 سال سابقه ی مرتبط مسلط به نرم افزار های حسابداری ترجیحا رایورز مسلط به قوانین مالیاتی و بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2004057
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد