• ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام آژانس رهاسیر

استخدام آژانس رهاسیر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام آژانس رهاسیر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام آژانس رهاسیر

۰۶ تیر ۱۴۰۰
استخدام چند رده شغلی در آژانس رهاسیر

دعوت به همکاری آژانس رهاسیر آژانس رهاسیر در تهران از رده های شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر بخش ویزای تحصیلی - آشنایی با فضای مجازی و تولید محتوا - مسلط به زبان انگلیسی - مسلط به سیستم تحصیل در خارج از کشور - سابقه اپلای دانشگاه ها - توانایی سرچ پیشرفته - قابلیت پیگیری چندین پرونده همزمان - روحیه پیگیری و نظم کاری - جنسیت: آقا، خانم - نوع همکاری: تمام وقت 2 کارشناس اجرا بخش ویزای تحصیلی - مسلط به زبان انگلیسی و سیستم تحصیل در خارج از کشور - سابقه اپلای دانش...

مشاهده بیشتر
۰۴ تیر ۱۴۰۰
استخدام نیرو جهت سرپرستی بخش آی تی در آژانس رهاسیر

دعوت به همکاری آژانس رهاسیر در تهران آژانس رهاسیر در تهران از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست بخش آی تی - تسلط به طراحی سایت و مدیریت سایت - مسلط به امور شبکه و ویپ - امور پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری - با انرژی و باانگیره - حداقل 1 سال کار مرتبط - جنسیت: آقا، خانم - نوع همکاری: تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ آذر ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی در آژانس گردشگری رهاسیر

استخدام بزرگ آژانس گردشگری رهاسیر آژانس گردشگری رهاسیر در تهران از افراد واجد شرایط زیر ۱۰ نیرو دعوت به همکاری می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش بخش پذیرش ویزای تحصیلی سابقه کار حداقل یک ساله در بخش فروش با انرژی و روابط عمومی بالا ساعت کاری : شنبه تا چهار شنبه 9 تا 17:30 و پنج شنبه 9 تا 14 2 مسئول سایت آشنا به طراحی سایت وردپرس پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری ساعت کاری : شنبه تا چهار شنبه 9 تا 17:30 و پنج شنبه 9 تا 14 3 کارشناس...

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
دعوت به همکاری کارآموز بخش حسابداری در آژانس گردشگری رهاسیر

استخدام بزرگ آژانس گردشگری رهاسیر آژانس گردشگری رهاسیر در تهران از افراد واجد شرایط زیر ۱۰ نیرو دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز بخش حسابداری تحصیلات مرتبط با انرژی و منظم دقیق و متعهد ساعت کاری : شنبه تا چهار شنبه 9 تا 17:30 و پنج شنبه 9 تا 14 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام مسئول سایت مسلط به وردپرس در تهران

استخدام آژانس رهاسیر آژانس مسافرتی رهاسیر در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول سایت مسلط به برنامه نویسی وردپرس مسلط به برنامه نویسی php آشنایی با رسانه های اجتماعی آشنایی نسبی با شبکه، ویپ و پشتیبانی سیستم ها متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام مدیر حسابداری جهت شرکت رهاسیر در غرب تهران

استخدام مدیر حسابداری در تهران آژانس گردشگری رهاسیر در غرب تهران به مدیر حسابداری با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر حسابداری دارای تجربه حداقل ۵ سال کار  مرتبط در گردشگری مسلط و حرفه ای در امور حسابداری استان و شهر مورد نیاز: تهران ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:30 _ پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق  واتساپ ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام طراح و گرافیست جهت شرکت رهاسیر در غرب تهران

استخدام طراح و گرافیست در تهران آژانس گردشگری رهاسیر در غرب تهران به طراح و گرافیست با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز طراح و گرافیست آشنا به فتوشاپ، موشن گرافی، خلاق و پویا استان و شهر مورد نیاز: تهران ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:30 _ پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق  واتساپ ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام چند ردیف شغلی جهت شرکت رهاسیر در غرب تهران

آگهی استخدام آژانس گردشگری رهاسیر آژانس گردشگری رهاسیر در غرب تهران به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر حسابداری دارای تجربه حداقل ۵ سال کار  مرتبط در گردشگری مسلط و حرفه ای در امور حسابداری استان و شهر مورد نیاز: تهران 2 کارشناس آی تی آشنا به طراحی سایت، ویپ و شبکه پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری استان و شهر مورد نیاز: تهران 3 طراح و گرافیست آشنا به فتوشاپ، موشن گرافی، خلاق و پویا استان و شهر مورد نیاز: تهران...

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارمند فروش (بازاریاب) و تور در آژانس مسافرتی رهاسیر

آگهی استخدام شرکت مسافرتی رهاسیر  شرکت مسافرتی رهاسیر جهت تکمیل کادر خود در تهران با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی توضیحات کارشناس فروش (بازاریابی)  خانم با ظاهری آراسته با تجربه و مسلط به فن بیان توانمند در امور فروش قابلیت همکاری تیمی قوی جهت فعالیت در مجموعه معتبر گردشگری مزایا :حقوق توافقی – بیمه – پورسانت محل کار : تهران مدیر فروش (بازاریابی)    مدیر بازاریابی و مارکتینگ خانم با ظاهری آراسته با سابقه کاری قوی جهت فعالیت در هلدینگ معتبر گرد...

مشاهده بیشتر
۰۱ آبان ۱۳۹۹
استخدام مسئول سایت جهت آژانس رهاسیر در غربِ تهران

آگهی استخدام آژانس رهاسیر آژانس بزرگ گردشگری رهاسیر واقع در غربِ تهران جهت تکمیل کادر خود به 20 نفر نیرو در ردیف های مختلف (حقوق بالا و بیمه) زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول سایت آشنا به طراحی سایت وردپرس پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری ساعت کاری: شنبه تا چهار شنبه 9 تا 17:30 پنج شنبه 9 تا 14 غرب استان تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2052232
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد