• ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی

استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی (ژیکال)


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی

۱۸ دی ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب در شرکت آرایشی و بهداشتی ژیکال

استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی ژیکال شرکت آرایشی و بهداشتی ژیکال در تهران جهت تامین نیروی انسانی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازریاب حضوری چند نفر آشنا به داروخانه های تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ آذر ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب در شرکت آرایشی و بهداشتی ژیکال

استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی ژیکال شرکت آرایشی و بهداشتی ژیکال در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب حضوری چند نفر آشنا به داروخانه های تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام سرپرست فروش داروخانه ای در شرکت آرایشی و بهداشتی

دعوت به همکاری شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی در تهران شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی در راستای تکمیل کادر فروش خود در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست فروش داروخانه ای 2 نفر متقاضیان میتوانند رزومه خود را به شماره درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام طراح و تولید کننده محتوا جهت یک شرکت معتبر در تهران

استخدام شرکت چمون بیوتی شرکت چمون بیوتی فعال در حوزه پخش محصولات آرایش بهداشتی در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح و تولید کننده محتوا یکنفر خانم خلاق و توانمند در حوزه طراحی بصری مسلط به Adobe Premier مسلط به اصول طراحی گرافیک در وب آشنایی با photoshop آشنایی با سئو و تولید محتوا متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل ن...

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب با حقوق ثابت در شرکت چمون بیوتی

استخدام بازاریاب در تهران شرکت چمون بیوتی تولید کننده و وارد کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران به بازاریاب با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب چند نفر بصورت حضوری حقوق ثابت+ پورسانت+ بیمه+ سرویس ایاب و ذهاب+ پاداش فصلی+ سنوات استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام مشاور داروخانه خانم در شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی

دعوت به همکاری شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی در تهران شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی در راستای تکمیل کادر فروش خود در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مشاور داروخانه ای خانم متقاضیان میتوانند رزومه خود را به شماره درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی

آگهی استخدام شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی در راستای تکمیل کادر فروش خود در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب فروش داروخانه ای 4 نفر متقاضیان میتوانند رزومه خود را به شماره درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام سه رده شغلی در شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی

دعوت به همکاری شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی شرکت آرایشی و بهداشتی چمون بیوتی در راستای تکمیل کادر فروش خود در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 سرپرست فروش داروخانه ای 2 نفر 2 بازاریاب فروش داروخانه ای 4 نفر 3 مشاور داروخانه ای خانم --- متقاضیان میتوانند رزومه خود را به شماره درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۳۹۹
استخدام تولید کننده محتوا و سئو جهت شرکت ژیکال در تهران

استخدام شرکت ژیکال در تهران شرکت ژیکال یک شرکت آرایشی و بهداشتی در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز تولید کننده محتوا و سئو دارای سابقه کار مسلط به سئو مسلط به وردپرس و طراحی سایت مسلط به شبکه های مجازی آشنایی کامل به الگوریتم ها و قوانین گوگل آشنا به ابزارهای تحقیقات کلمات کلیدی تسلط کامل به ابزارهای Google Analytics و Google Search Console و Google trends و Google Ads آشنا به استراتژی و قوانین لینک سازی آشنا به قوانین تولید محتو...

مشاهده بیشتر
۳۰ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش و بازاریابی با بیمه جهت شرکت ژیکال در تهران

استخدام شرکت ژیکال در تهران شرکت ژیکال یک شرکت معتبر پخش محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد علاقمند به کار دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش و بازاریابی جنسیت: خانم و آقا آشنا به داروخانه های تهران و حومه مزایا: بیمه از روز اول + عیدی + پاداش +پورسانت بالا از کف متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1966139
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد