۵ سال پیش

استخدام کادر فنی در شرکت داده سازان پاتیرا

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی دعوت به همکاری شرکت داده سازان پاتیرا 

شرکت داده سازان پاتیرا با برند کیوی، تنها ارائه دهنده خدمات بیمه ای و خدمات پس از فروش تجهیزات الکترونیک در استان گیلان، در جهت تکمیل کادر فنی خود، از تمامی علاقمندان دعوت بعمل می آورد .

ردیف عنوان شغلی تعداد شرایط فردی لازم برای احراز موقعیت شغلی شرایط فنی لازم برای احراز موقعیت شغلی
1 متخصصین تعمیرات لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و هارد  4 نفر 1- کارت پایان خدمت، معافیت تحصیلی یا پزشکی
2- سابقه کار مرتبط
3- مدارک تحصیلی و دوره های مرتبط
4- روحیه کار تیمی
5- مسئولیت پذیری
6- روابط عمومی
7- سکونت در استان گیلان
8 - آشنایی با متدها و روش های روز تعمیرات
9- اولویت با متاهلین
1- توانایی عیب یابی، نقشه خوانی، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری
2- آشنایی با باکس ها و تجهیزات تعمیرات سخت افزاری متفاوت
3- توانایی های لازم در حوزه لپ تاپ: تعویض چیپ گرافیک، تعویض نمایشگر، تعویض انواع فلت، تعویض انواع آی سی ها،
4- توانایی های لازم در حوزه تلفن همراه و تبلت: تعویض هارد و پروگرم، توانایی کار با لمینیتور ، سپریتور و بابل کلینر، تعویض دوربین، فلش و اسپیکر، تعویض انواع فلت، تعویض انواع آی سی ها، عیب یابی و رفع عیب نرم افزاری
5- توانایی های لازم در حوزه هارد: تعویض سوکت، جراحی، تعویض پلاتر، تعویض برد، بازیابی اطلاعات، کار با نرم افزار و سخت افزارهای تعمیرات هارد
6- توانایی های لازم در حوزه برند اپل، سامسونگ، ایسوس و مایکروسافت و سایر برند های معتبر و پر مصرف: توانایی تعویض آی سی های تغذیه و شارژ، تعویض فیلتر های تصویر، سیرکت سازی رو برد، تعویض انواع سوکت و فلت

بخش فنی مجهز همچنین حقوق ثابت ، پورسانت  و بیمه از امتیازات موقعیت شغلی مذکور می باشند. حوزه فعالیت شرکت شامل بیمه و گارانتی تجهیزات، تعمیرات آزاد، انفورماتیک، راه اندازی شبکه و تجهیزات شبکه و فروش قطعات می باشد.
در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که، برند کیوی، دستگاه های خروجی واحد فنی خود پس از تعمیرات را، به عنوان امضای کار خود در نظر می گیرد، لذا کیفیت در امر تعمیرات ار اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
واجدین شرایط می توانند برای ارائه رزومه و  کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دفتر مرکزی مراجعه و یا با شماره تماس درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=995709
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه