• ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام استودیو کارنو

استخدام استودیو کارنو

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام استودیو کارنو


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام استودیو کارنو

۲۸ آذر ۱۴۰۰
استخدام فتوشاپ کار خانم برای استودیو کارنو در مشهد

آگهی استخدام استودیو کارنو در مشهد استودیو عکس و فیلم کارنو واقع در مشهد (محل کار: هاشمیه) به تعدادی نیروی فعال در زمینه ادیت عکس نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز فتوشاپ کار حقوق پورسانتی و عالی برای حرفه ای ها میباشد ساعت کاری از 11 تا 8 شب میباشد دور کاری نداریم حتما نیرو ها خانم و مجرد باشند شغل دوم و یا در حال تحصیل نباشند سن بین 18 تا 25 سال شهرهای موردنیاز: مشهد متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره اعلام شده ارسال نمایند. در صورت تایید با شما تماس حاصل می شود.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام کارآموز فتوشاپ کار و عکاس آتلیه در استودیو کارنو

استخدام استودیو کارنو  استودیو کارنو در مشهد جهت تکمیل کادر خود با شرایط ذیل استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی جنسیت شرایط 1 کارآموز فتوشاپ کار برای آتلیه عروس خانم آموزش رایگان ضمن کار 2 عکاس برای آتلیه عروس خانم آموزش رایگان ضمن کار متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. و همچنین میتوانند با شماره درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام کادر هنری در استودیو کارنو

استودیو کارنو استودیو کارنو در مشهد جهت تکمیل کادر هنری خود از خانم های عزیز دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی جنسیت 1 کادر هنری خانم متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. و همچنین میتوانند با شماره درج شده ماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام چند نفر فتوشاپ کار در استودیو کارنو

استخدام استودیو کارنو  استودیو کارنو در مشهد جهت تکمیل کادر هنری خود با شرایط ذیل استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط 1 فوشاپ کار با سابقه و مبتدی با روابط عمومی بالا زمان پاسخ گویی:  از ۱۱ تا ۱۶ بعد از ظهر متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. شماره های ماس درج شده است.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام نیروی خانم در استودیو کارنو

استخدام استودیو کارنو در مشهد استودیو کارنو (یک آتلیه عروس) در مشهد جهت تکمیل کادر هنری خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید. ردیف عنوان شغلی شرایط 1 نیروی خانم آموزش رایگان ضمن کار ساعت تماس ۱۲ تا ۱۸ بعد از ظهر از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام کمک عکاس در استودیو کارنو

استخدام استودیو کارنو استودیو کارنو (یک اتلیه عروس) واقع در مشهد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید. ردیف عنوان شغلی شرایط 1 کمک عکاس خانم علاقمند به عکاسی از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۸
استخدام تعدادی نیروی کارآموز خانم در استودیو کارنو

آگهی استخدام استودیو کارنو استودیو کارنو در مشهد جهت تکمیل کادر هنری خود به تعدادی نیروی خانم در حین اشتغال با حقوق مشخص شده و عالی در محیط اتلیه خود نیازمند واجدین شرایط است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 تعدادی نیرو جهت کارآموزی خانم در محیط دیگری مشغول به کار نباشند در حال تحصیل نباشند علاقمند به کار عروس با استعداد (بسیار مهم) ساعت کاری ۱۱ تا ۲۰ یا ۱۲ تا۲۱ حتما تماس تلفنی از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری با شماره تلفن درج شده تماس...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=956627
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد