۳ سال پیش
استخدام کارشناس اداری مسلط به امور دفتری، دبیرخانه و مدیریت در البرز
حضوری
سابقه دارد
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
یک شرکت معتبر تولیدی در البرز به یک نفر کارشناس اداری مسلط به امور دفتری، دبیرخانه، رعایت تشریفات اداری و مدیریت و انجام امور اجرایی و مسلط به icdl، آشنا به اتوماسیون اداری، چابک و دقیق و با حداقل 7 سال سابقه کار مرتبط نیازمند است.
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام