۳ سال پیش

استخدام کارشناس امور اداری و منشی دفتر خانم مسلط به آفیس در اصفهان

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام بیمه سامان در اصفهان

بیمه سامان جهت تکمیل کادر خود در اصفهان به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارمند اداری و منشی – جنسیت: خانم
– آشنا به امور اداری
– مسلط به نرم افزار آفیس (word-excel)
– مسئولیت پذیر
– روابط عمومی بالا
– پویا و پیگیر
– تسلط به اتوماسیون اداری
– دارای توانایی تولید محتوا، سرچ و…
– مدرک تحصیلی: لیسانس
– داری سابقه کار مرتبط 2 الی 4 سال
– با حقوق توافقی
– شهر مورد نیاز: اصفهان

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ادرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1848093
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه