۳ سال پیش

استخدام کارشناس امور مشتریان خانم در هلدینگ لوازم خانگی
No Image

استخدام کارشناس امور مشتریان خانم در هلدینگ لوازم خانگی

مازندران -خوزستان
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام در بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی ایران

یک هلدینگ بزرگ لوازم خانگی ایران افراد واجد شرایط ذیل را دعوت به همکاری مینماید.

عنوان شغلی شرایط احراز و توضیحات
کارشناس امور مشتریان شهرهای موردنیاز: (ساری/اهواز)
شرایط:
جنسیت: فقط خانم
سن حداکثر 40 سال
مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
علاقه مند به فروش و کارهای فنی شرح
وظایف:
حضور در مکان های مشخص که جهت فروش و خدمات پس از فروش محصولات توسط شرکت مشخص شده اند.
حضور در منطقه و مذاکره و ارائه خدمات به مشتریان
حضور در جلسات آموزش
ارائه گزارشات روزانه و دوره ای به مدیر امور مشتریان
مزایای شغلی:
استخدام در بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی ایران
حقوق متغیر
حقوق ثابت و بیمه (پس از گذراندن موفق دوره آزمایشی)
پورسانت فروش و خدمات
پاداشهای انگیزشی
پروموشنهای فصلی

متقاضیان گرامی درخواست خود را از طریق ثبت نام در لینک زیر ارسال فرمایید:

جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1901138
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه