۳ سال پیش

استخدام کارشناس بازرگانی داخلی خانم یا آقا در صنعت رایان پارس

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام صنعت رایان پارس در تهران

صنعت رایان پارس واقع در تهران برای تکمیل کادر پرسنلی خود از میان واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس بازرگانی داخلی
(خرید و تدارکات)
جنسیت: خانم یا آقا
سن: 25 - 40 سال
رشته های تحصیلی مرتبط: ترجیحا رشته های مهندسی صنایع، برق، مکانیک، مواد و شیمی - حداقل کارشناسی
سابقه کاری: حداقل 3 سال سابقه کار یا 1 سال سابقه کار مرتبط
وضعیت نظام وظیفه: پایان خدمت یا معافیت دائم
حقوق: توافقی
مهارت ها و شایستگی ها:
توانایی برقراری ارتباط‌های موثر
تسلط کامل بر مجموعه نرم افزار های آفیس به ویژه اکسل
تسلط بر زبان انگلیسی مزیت محسوب می شود
خلاقیت و مهارت حل مساله
انجام کار تیمی و پیگیری امور
توانایی تفکر انتقادی و تحلیل موضوعات
مدیریت تعارض‌ها
دانش فنی برق، مکانیک و مواد مزیت محسوب می‌شود
توانمندی در بررسی، پایش و تحلیل انحرافات
تسلط به امور خرید داخلی و آیین نامه معاملات
آشنایی با قوانین بورس کالا
آشنایی با امور قراردادها
آشنایی با فرآیند منبع یابی
آشنایی با فنون مذاکره و مهارت چانه زنی در توافق روی قیمت و کیفیت قراردادها با تامین کنندگان و پیمانکاران
متعد و مسئولیت پذیر
شرح وظایف:
تعامل و ارتباط مستمر با دپارتمان ها و بخش های مختلف کارخانه و دفتر مرکزی و مسئول برنامه‌ریزی جهت دریافت سفارش‌ها و نیازها با مشخصات دقیق.
بررسی بازار و شناسایی تأمین کنندگان و پیمانکاران متناسب با نیاز شرکت برای تهیه کلیه اقلام در دستور خرید.
نظارت بر پیشبرد برنامه خریدها و همکاری با پیمانکارها تا حصول نتیجه مورد نظر.
بررسی وضعیت تحقق اهداف و برنامه‌های مرتبط با واحد به‌صورت مستمر از طریق گزارش‌های دریافتی.
شناسایی ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با واحد و تلاش در جهت کنترل آن‌ها.
پیگیری انجام اقدام اصلاحی یا پیشگیرانه به ‌منظور حذف عدم انطباق بالفعل یا بالقوه.
تعامل با مسئول انبار جهت دریافت رسید انبار اقلام خریداری شده و حصول اطمینان از تطابق میزان خریداری شده و تحویل گرفته شده.
تعامل با مسئول کنترل کیفیت یا مدیر بخش مربوطه جهت دریافت تأییدیه کنترل کیفی اقلام خریداری شده.
هماهنگی و تعامل با واحد کنترل کیفیت جهت ارسال نمونه اقلام خریداری شده برای آزمایشگاه های معتبر و پیگیری دریافت نتیجه آزمایش.
بایگانی اطلاعات و اسناد مربوط به تأمین کنندگان، خریدها، سفارشات و فرآیند های مربوطه.
نظارت مستمر بر موجودی مواداولیه و تعامل با واحد برنامه ریزی جهت جلوگیری از کمبود مواد اولیه کارخانه و تناسب محصول تولید شده، در جریان ساخت و موجودی مواد اولیه.
تهیه و تدوين پیش نويس قراردادهای خريد کالا و خدمات.
اجرا، نظارت و ارزیابی مناقصه ها برای انتخاب تامین کنندگان جهت تأمین برخی اقلام مورد نیاز شرکت.
نظارت و پیگیری ارسال و حمل کالاهای خریداری شده و اطمینان از ارسال به موقع خریدها به انبار توسط تامین کنندگان.
نظارت و پیگیری طی شدن رویه مالی پرداخت ها و فاکتورهای مربوط به خرید از تأمین کنندگان و پیمانکاران و حصول اطمینان از صحت مبالغ پرداختی و کنترل اختلاف حساب.
پیگیری امور مربوط به حل و فصل اختلافات غیر قابل پیش بینی به وجود آمده با تأمین کنندگان و پیمانکاران.
حضور در جلسات در داخل و خارج از شرکت بر حسب مورد و با توجه به نیاز شرکت.
تنظیم و ارائه گزارش های پیوسته از وضعیت خریدها، سفارشات و سایر امور محوله

متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1926418
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه