۴ سال پیش

استخدام کارشناس بازرگانی داخلی در شرکت آفاق خودرو موتور

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آفاق خودرو موتور

شرکت آفاق خودرو موتور در تهران استخدام می نماید:

عنوان شغل توضیحات
کارشناس بازرگانی داخلی خلاصه شغل:
کارشناس بازرگانی داخلی از زیر مجموعه های واحد بازرگانی می باشد و مأموریت وی اجرا و هماهنگی كلیه امور محوله از جانب مدیر بازرگانی در زمینه های فعالیت های بازرگانی داخلی می باشد .
مدرک مورد نیاز:
داشتن مدرک تحصيلي حداقل کارشناسي مناسب مي باشد. رشته هاي فني مرتبط با زمينه فعاليت سازمان و صنعتي که شرکت در آن حضور دارد مانند مهندسي مکانيک، مهندسي برق و متالورژي به شرط دارا بودن دانش تئوريک و مهارت هاي اجرايي مديريت بازرگاني نيز امکانپذير مي باشد.
سابقه کار:
حداقل سابقه مورد نياز جهت انتخاب مدير واحد بازرگاني براي يک سازمان بين هفت تا ده سال 7 تا 10 مي باشد که البته اين زمان و اين سابقه کار با توجه به سازمان و شرايط آن متفاوت مي باشد.
سن کارمند:
30 الی 35 ساله
مهارت ها و توانايي ها:
آشنایی با نرم افزار (Word-Excell-Power point ) Office
توانايي ايجاد ارتباط با نهادها و دستگاه هاي دولتي و موسسات خصوصي در جهت پيشبرد امور ( روابط عمومی بالا )
امور مربوط به ثبت سفارش کالا و موارد مربوطه به ان
امور مربوط به کشتی رانی (رزرو کانتینر . بارگیری . حمل کالا . تخلیه کالا . امور مالی گشتی رانی . مدارک و اسناد حمل کالا.  هماهنگی لازم با ترخیص کار . پیگیری نهایی تا رسیدن بار به انبار شرکت
برنامه ریزی دقیق در مورد امور محوطه اراییه شده به ایشان جهت انجام
آشنایی به اصول نامه انگاری اداری
توانايي تهيه گزارش هاي متنوع در مورد حوزه امور کاری خود
آشنائي کامل با مقررات و قوانين مربوط به امور تجارت
توانائي تماس و ارتباط با قسمت ها و واحدهاي مختلف در شرکت و سازمان هاي خارج از شرکت جهت انجام وظايف جاري
پيش بيني مراحل گشايش اعتبار،حمل و ترخيص کالا به منظور در نظر گرفتن آن ها در برنامه سفارش کالا
انجام محاسبات لازم به منظور تعيين ارز مورد نياز خريد کالاهاي خارجي اشنایی به امور مالی
خواسته های شرکت:
داشتن روحیه انجام کار تیمی
مراجعات به ادارات دولتی (گمرک . وزارت صمت . سرمایه گذاری خارجی . کشتی رانی . بانک)
داشتن تفکر سیستمی طبق فرایند های کاری شرکت
اخذ و تمدید کارت بازرگانی و روند اداری ان
آشنایی کامل از سیستم اتوماسیون اداری ( نامه نگاری . بایگانی و .... )
شناسایی تامین کنندگان داخلی و دریافت مشخصات اقلام و خدمات مربوط به هریک جهت ارزیابی و مذاکره و مکاتبات با انها و تهیه و بررسی پیش نویس قراردادهای خرید
ارزیابی اولیه و مستمر تامین کنندگان و نگهداری سوابق مربوطه
تهیه لیست رتبه بندی تامین کنندگان داخلی
احترام به قوانین و ایین نامه های شرکت
واحد های قابل همکاری:
مدیریت
مالی و حسابداری
مدیریت فروش
شرح وظايف:
پیگیری امور محوله فوق تا رسیدن به نتیجه نهایی درست و مطلوب
حفظ منافع راهبردی شرکت در امور مذاکرات بین المللی در حد اختیارات

متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1522152
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه