۳ سال پیش

استخدام کارشناس تولید محتوا خانم با مهارت گزارش نویسی در تهران

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس تولید محتوا خانم در تهران

از افراد واجد شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری می نماییم.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس تولید محتوا پشتیبانی و فروش خدمات آموزشی تحت نظارت مدیر آموزش (مدیر مافوق)جهت ارائه خدمت و ارتباط با کاربران وب سایت و فضای مجازی و یا حیطه کاری معین می باشد.
هدف و دامنه کاربرد:
تحلیل و شناسایی نیازهای کاربران و مشتریان با توجه به اهداف فروش
دسته بندی مشتریان و بازار هدف
شرایط احراز شغلی:
سابقه کار: بیش از 2 سال
رشته تحصیلی: کلیه رشته ها
تحصیلات: لیسانس
ویژگی و مهارت های مورد نیاز:
ویژگی و مهارت های فردی
حسن شهرت ،روابط عمومی بالا ،صداقت ،مسئولیت پذیر،توانمند ،با حوصله
ویژگی ها و مهارت های شغلی:
دارا بودن تخصص استفاده از کامپیوتر ،اینترنت ،آفیس ،CRM، شبکه های اجتماعی و وب سایت وردپرس
مهارت گزارش نویسی
مهارت مذاکره و فن بیان خوب
دارا بودن اطلاعات در زمینه تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ
توانایی تولید محتوای متنی و بارگزاری در وب سایت
روابط عمومی بالا و توانایی تعامل با مشتریان و کاربران
دانش زبان انگلیسی متوسط به بالا
شرح وظایف :
شرح وظایف عمومی:
تهیه گزارش دوره ای از حوزه کاری مربوطه و ارائه به مدیر مافوق
نظافت و مرتب بودن میز کار و دستگاه هاو تجهیزات مرتبط کاری
اجرای مصوبات قانونی مسئولیت های تخصصی واحد با دستور مسئول مافوق
دریافت برنامه ها و دستورکار از مقام مافوق جهت مشخص شدن امور محوله و تعیین اولویت ها در انجام وظایف جاری
شرح وظایف تخصصی:
پاسخ دهی به کلیه تماس های ورودی شرکت از طرف مشتریان جهت دریافت مشاوره ،خرید ،پیگیری سفارش و....
بازاریابی (تلفنی ، مجازی و...)
پیگیری کلیه وظایف محول شده به صورت مکتوب ،شفاهی ،جلسات ،و...در زمینه فروش و پشتیبانی مشتریان
کار با نرم افزار های شرکت و دقت در صحت ورود اطلاعات مشتریان در CRM
برقراری حسن ارتباط با مشتریان وارائه پیشنهاد فنی و ارائه مشاوره به مشتریان
صدور پیش فاکتور /فاکتور برای مشتریان
پیگری اجرای کامل موارد مالی (ریالی ) قرار داد و پیگیری جهت وصول کامل مطالبات
تنظیم قرار داد های مشاوره   بر اساس دستورالعمل و قرار داد های پایه و تایید مدیر مافوق
دریافت اطلاعات از واحد تحقیق و توسعه بازارو انجام اقدامات لازم مطابق دستور مدیر مافوق
نظر خواهی از مشتریان در خصوص شرکت وخدمات فروخته شده
دریافت شکایت از مشتریان ناراضی و ارجاع به مسئول مربوطه
حضور در نمایشگاه داخلی مرتبط باآموزش در صورت صلاح دید مقام مافوق و پیگیری موارد پس از هر نمایشگاه
تهیه و تنظیم گزارشات دوره ای فروش ریالی و تعدادی انجام شده در طول دوره
اجرای دستورالعمل ها و روش های اجرایی مربوط به مدیریت منابع ،نظام آراستگی محیط کار،نظام پیشنهادات
همكاري درجهت شناسايي مشتريان و دسته بندي آنها در بازار
جمع آوري اطلاعات ميداني مرتبط با عملكرد محصول (خدمات ارائه شده توسط شرکت ) و بازخوردهاي مشتريان در ارتباطات حضوري
بررسي دقيق و منظم محيط بازار جهت پيش بيني نيازهاي آتي مشتريان
اختیارات:
ارتباط با مشتریان داخل کشور
انعقاد قرار داد با مشتریان
شرايط سنی :حداقل  22 و حداکثر  35
جنسیت: خانم

از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1849248
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه