• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت ساختمانی باستان پل


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت ساختمانی باستان پل

۰۶ خرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس عمران جهت شرکت ساختمانی باستان پل در تهران

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل در تهران شرکت ساختمانی باستان پل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران به عنوان محاسب و طراح سازه خبره با حداقل 10 سال سابقه مفید و داشتن رزومه کارهای بزرگ و پیچیده با حقوق ثابت و مزایای عالی از جمله بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی و شراکت از سود پروژه ها در شرکت مهندسین مشاور با سابقه جهت همکاری بلند مدت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خو...

مشاهده بیشتر
۰۱ فروردین ۱۴۰۰
استخدام مهندس معمار یا عمران در شرکت ساختمانی باستان پل

آگهی استخدام مهندس معمار یا عمران جهت شرکت حقوقی در تهران یک شرکت حقوقی (شرکت ساختمانی باستان پل) واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس معمار یا عمران دارای پروانه اشتغال به کار- پایه 1 با صلاحیت اجرا استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ اسفند ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران دارای سابقه کار در شرکت ساختمانی باستان پل

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران به عنوان محاسب سازه یکنفر با بیش از 7 سال سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران به عنوان محاسب سازه در تهران

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران یک نفر به عنوان محاسب سازه با بیش از 7 سال سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران به عنوان محاسب سازه در شرکت ساختمانی

دعوت به همکاری شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل واقع در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران به عنوان محاسب سازه یک نفر با بیش از 7 سال سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران جهت شرکت ساختمانی باستان پل در تهران

آگهی استخدام شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران تعداد: 1 نفر به عنوان محاسب سازه با سابقه بیش از 7 سال مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی، پل و مقاوم سازی سازه با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر متقاضیان محترم واجد شرایط درصورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران در شرکت ساختمانی باستان پل

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران به عنوان محاسب سازه یک نفر با بیش از 7 سال سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ مهر ۱۳۹۹
استخدام نقشه کش با مدرک کارشناسی عمران در شرکت ساختمانی باستان پل

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل در تهران جهت تکمبل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نقشه کش کارشناسی عمران با بیش از 5 سال سابقه مفید در زمینه نقشه کشی انواع سازه ساختمانی مسلط به اتوکد و رویت با مدرک فوق دیپلم متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند. جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

مشاهده بیشتر
۲۵ مهر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران با سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل شرکت ساختمانی باستان پل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران به عنوان محاسب سازه یکنفر با بیش از 7 سال سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر

مشاهده بیشتر
۳۱ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس عمران مجرب به عنوان محاسب سازه جهت شرکت در تهران

استخدام شرکت ساختمانی باستان پل در تهران شرکت ساختمانی باستان پل واقع در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس عمران یک نفر به عنوان محاسب سازه با بیش از 7 سال سابقه مفید در زمینه طراحی انواع سازه ساختمانی پل با مدرک کارشناسی ارشد سازه و بالاتر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1882269
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد