• ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سینکو

استخدام شرکت سینکو

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سینکو


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت سینکو

۱۰ آبان ۱۳۹۹
استخدام حسابدار متعهد و آشنا به امور مالیاتی در تهران

استخدام مجموعه سینکو مجموعه سینکو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار خانم متعهد، منظم و خوش اخلاق ترجیحا ساکن غرب (جنت آباد جنوبی) مسلط به امور مالی، بانکی و بیمه آشنا به امور مالیاتی ساعت کاری: 8 الی 4:30 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ مهر ۱۳۹۹
استخدام حسابدار خانم مسلط به امور مالی و بانكی در تهران

استخدام مجموعه سینكو مجموعه سینكو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار خانم با تجربه حداقل 5 سال مسلط به امور مالی، بانكی، مالیاتی و بیمه ساكن غرب متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ تیر ۱۳۹۹
استخدام حسابدار مسلط به امور حسابداری جهت مجموعه سینکو در تهران

آگهی استخدام مجموعه سینکو مجموعه سینکو واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار با حداقل 5 سال سابقه مرتبط مسلط به امور حسابداری، حسابرسی و بیمه آشنایی با نرم افزارهای مالی به خصوص رایانه سیستم مسلط به افیس به خصوص excel ساکن غرب ساعت کاری:8 تا 4:30 متقاضیان محترم واجد شرایط درصورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۲ خرداد ۱۳۹۹
استخدام مدیر بازرگانی خانم جهت سینکو در تهران

استخدام سینکو در تهران سینکو در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید: عنوان شغل شرایط احراز مدیر بازرگانی تعداد مورد نیاز: یک نفر جنسیت: خانم با سابقه کار در زمینه کود های شیمیایی محدوده غرب تهران متقاضیان گرامی جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایید.

مشاهده بیشتر
۰۹ خرداد ۱۳۹۹
استخدام مدیر اداری و داخلی خانم جهت سینکو در تهران

استخدام سینکو در تهران سینکو در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی توضیحات مدیر اداری و داخلی یک نفر خانم جهت مدیریت اداری محدوده غرب تهران متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام حسابدار با بیمه در شرکت سینکو

استخدام شرکت سینکو شرکت سینکو در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات حسابدار حداقل 3 سال سابقه کار همراه با بیمه متقاضیان گرامی جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایید.

مشاهده بیشتر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام منشی خانم با روابط عمومی بالا و آشنا با ICDL در تهران

استخدام شرکت سینکو شرکت سینکو  در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات منشی خانم با روابط عمومی بالا و آشنا با ICDL همراه با بیمه متقاضیان گرامی جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایید.

مشاهده بیشتر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب تلفنی به همراه بیمه در گروه سینکو

آگهی استخدام گروه سینکو در تهران گروه سینکو واقع در تهران از افراد علاقمند و واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب تلفنی 2 نفر بازاریاب در زمینه مواد شیمیایی دارای حداقل 3 سال سابقه کار همراه با بیمه متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1819639
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد