• ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام علی بابا (Alibaba)

استخدام علی بابا (Alibaba)

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت علی بابا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی


معرفی شرکت علی بابا

هلدینگ توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) با برند علی بابا سامانه ای است که به جهت پشتیبانی و حمایت مشتریان در سکوی اول گردشگری کشور قرار دارد اما هیچگاه به این جایگاه قانع نشده و تلاش برای بهبود لحظه ای متوقف نخواهد شد.
آمارها در خصوص شرکت علی بابا گویای این موضوع هستند که بیشتر از 97 درصد مشتریان این شرکت را به دیگران توصیه کرده و سفیر شرکت علی بابا شده اند.
حساسیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان و کارکنان در این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که مسئولان این بخش شنونده و بیننده همکاران و مشتریان خود هستند تا مطمئن باشند کوچک ترین خواسته آنان بی جواب نمانده است.

فرآیند جذب و استخدام شرکت علی بابا چگونه است؟

دپارتمان منابع انسانی علی بابا یک واحد 19 نفره است که مسئولیت تامین بهترین خدمات برای علی بابایی ها، ارتباط نزدیک با آن ها، جذب استعدادها و در نهایت خلق تجربه کاری ارزش آفرین در سازمان را به عهده دارد.
فعالیت در علی بابا بر پایه رشد و توسعه فردی، کار را زندگی کردن، ماجراجویی و ریسک، زندگی با کیفیت و قدرت تصمیم گیری بنا نهاده شده است.
میانگین زمان مصاحبه و دعوت به کار توسط شرکت علی بابا در یک پروسه دو هفته ای اتفاق می افتد و همواره در تلاش هستند تا مناسب ترین افراد را برای همکاری و خدمت رسانی به مردم انتخاب کنند.
بعد از پذیرفته شدن در مرحله اولیه، متقاضیان دعوت به مصاحبه خواهند شد تا میزان توانایی و علایق آنها سنجیده شود. 

شرایط استخدام شرکت علی بابا چیست؟

شرکت علی بابا به عنوان برترین پلتفرم آنلاین گردشگری در ایران سالانه به استخدام ده ها و گاه صدها نفر میپردازد تا ضمن حفظ کیفیت عملیات های خود قادر به گسترش خدمات خود نیز باشد.
علی بابا یک خانواده بزرگ است. خانواده ای که در آن روابط افراد بر اساس اعتماد و همکاری متقابل شکل گرفته است.
همکاران علی بابا در این مجموعه خودشان را مسئول انجام دادن و یا انجام ندادن کارهایشان می دانند و این مسئولیت را در تمام مدت زندگی کاری خودشان پذیرفته اند.
در اینجا میخواهیم به برخی از موارد اشاره کنیم که برای شرکت علی بابا و همچنین در روند استخدام بسیار مهم و حائز اهمیت است:
سابقه کار مرتبط در این مجموعه و در همه پوزیشن های شغلی نیاز است و در همه مصاحبه های شرکت نیز به این مورد پرداخته میشود.
فعالیت تیمی، با انرژی و با انگیزه بودن و هچنین هدفمند بودن و در کنار این موارد، انعطاف پذیری از اهمیت بالایی برخوردار است.
ساعت کاری این شرکت در برخی از عناوین شغلی به صورت چرخشی است و در همین راستا توانایی بالا در شیفت چرخشی حائز اهمیت است.
برخی از مهم ترین موقعیت های شغلی شرکت علی بابا به شرح زیر است:
1- مهندس DevOps
2- تحلیلگر هوش تجاری
3- برنامه نویس فرانت اند
4- برنامه نویس بک اند
5- پشتیبانی کاربران
6- مهندس یادگیری ماشینی
7- متخصص مجازی سازی
8- کارشناس تحلیل داده
9- محقق تجربه کاربری

راهنمای تکمیل فرم استخدام شرکت علی بابا

با ورود به صفحه و سایت شرکت علی بابا می توانید ضمن ثبت نام و با مراجعه به بخش فرصت های شغلی به دنبال مهارت های خود در این سایت باشید.
درخواست همکاری در شرکت علی بابا از طریق سایت های کاریابی نظیر ایران استخدام و نیز از طریق سایت شرکت علی بابا انجام میپذیرد.


مشاهده آخرین آگهی های استخدام شرکت علی بابا

۰۹ خرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس آی تی جهت شرکت علی بابا در گرگان

دعوت به همکاری شرکت علی بابا پیشتاز در صنعت گردشگری شرکت علی بابا پیشتاز در صنعت گردشگری جهت تکمیل کادر خود در استان گلستان (شهر گرگان) از افراد آقا و خانم واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس آی تی شرایط عمومی: نوع همکاری: تمام وقت سن: 22 - 32 سال خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی و یا معافیت سابقه کاری: حداقل 2 سال سابقه کار مهارت های فنی و رفتاری: تسلط به شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه (سرور، روتر، سوئیچ) – داشتن مدرک Network + مزیت محسوب میشود. تسلط کامل به...

مشاهده بیشتر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پشتیبانی تلفنی امور مشتریان در شرکت سفرهای علی بابا

دعوت به همکاری شرکت سفرهای علی بابا در گرگان شرکت سفرهای علی بابا، پیشتاز در صنعت گردشگری جهت تکمیل کادر خود در استان گلستان (دفتر گرگان) از افراد آقا و خانم واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس پشتیبانی تلفنی امور مشتریان محدوده سنی : 19-30 میزان تحصیلات: حداقل فوق دیپلم نوع همکاری: تمام وقت به صورت 44 ساعت در هفته (به صورت شیفتی) حقوق و مزایا : مطابق قانون کار و بیمه تامین اجتماعی از روز اول به همراه بیمه تکمیلی نیازمندی ها: توانایی کار به صورت شیفتی آشنا با...

مشاهده بیشتر
۲۷ فروردین ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پشتیبانی تلفنی امور مشتریان در شرکت سفرهای علی بابا

دعوت به همکاری شرکت سفرهای علی بابا شرکت سفرهای علی بابا، پیشتاز در صنعت گردشگری جهت تکمیل کادر خود در استان گلستان (دفتر گرگان) از افراد آقا و خانم واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس پشتیبانی تلفنی امور مشتریان محدوده سنی: 19-30 میزان تحصیلات: حداقل فوق دیپلم نوع همکاری: تمام وقت به صورت 44 ساعت در هفته (به صورت شیفتی) حقوق و مزایا: مطابق قانون کار و بیمه تامین اجتماعی از روز اول به همراه بیمه تکمیلی نیازمندی ها: توانایی کار به صورت شیفتی آشنا با اصول و فن...

مشاهده بیشتر
۰۹ اسفند ۱۳۹۹
استخدام شرکت سفر های علی بابا

شرکت سفر های علی بابا در تهران برای تکمیل تیم خدمات و پشتیبانی خود به همکاری نیروی آقا با مدرک حداقل دیپلم و با گروه سنی 23 لی 30 سال سن و ترجیحا دارای دو سال سابقه کار مرتبط نیازمند است. (محل کار : حوالی مترو بیمه) متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در اگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ دی ۱۳۹۵
استخدام چند ردیف شغلی در شرکت گردشگری علی بابا

شرکت گردشگری علی بابا جهت همکاری در شعبه گیلان از تخصص های زیر دعوت به همکاری می نماید : ردیف شرح شغل توصیحات محل کار 1 مدیر فنی بند (ب) و ترجیحا الف حداقل لیسانس 3 سال سابقه بیمه تسلط به امور آزانس های مسافرتی آشنا به زبان انگلیسی و icdl بندر انزلی 2 کارمند کانتر حداقل 2 سال سابقه کار تسلط به امور آزانس های مسافرتی آشنا به زبان انگلیسی و icdl رشت بندر انزلی 3 حسابدار لیسانس حسابداری - 2 سال سابقه کار رشت بندر انزلی از علاقمندان خواهشمند است نسبت به ارسال رزومه عکس دار به آدرس ایمیل h.z...

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۵
استخدام سه رده شغلی در شرکت معتبر گردشگری علی بابا

شرکت معتبر گردشگری ( علی بابا ) جهت همکاری در شعبه گیلان از تخصص های زیر دعوت به همکاری می نماید : ردیف عنوان شغلی توضیحات محل کار 1 مدیر فنی بند (الف) و (ب) حداقل لیسانس - 4 سال سابقه با بیمه - تسلط به امور آژانس ها - آشنا به زبان انگلیسی و ICDL بندر انزلی 2 کارمند کانتر حداقل لیسانس - 2 سال سابقه با بیمه - تسلط به امور آژانس ها - آشنا به زبان انگلیسی و ICDL رشت - بندر انزلی 3 حسابدار لیسانس حسابداری - 2 سال سابقه کار رشت - بندر انزلی از علاقمندان خواهشمند است نسبت به ارسال رزومه عکس د...

مشاهده بیشتر
۲۲ دی ۱۳۹۴
استخدام در آژانس هواپیمائی سفرهای علی بابا

آژانس هواپیمائی سفرهای علی بابا کارشناس حسابداری با حداقل 3 سال سابقه کار و لیسانس یا فوق لیسانس مسلط به کلیه مباحث در تهران استخدام می نماید. مطهری ارسال رزومه به: hr@alibaba.ir

مشاهده بیشتر
۱۹ مرداد ۱۳۹۴
استخدام آژانس هواپیمائی سفرهای علی بابا

آژانس هواپیمائی سفرهای علی بابا در تهران استخدام می نماید: 1- تحلیلگر و مدیر فنی بخش IT 2- برنامه نویس ارشد نت 3- برنامه نویس اندروید و IOS 4- برنامه نویس آشنا به asp.net ارسال رزومه به: cv@alibaba.ir

مشاهده بیشتر
۰۵ مرداد ۱۳۹۴
استخدام آژانس سفرهای علی بابا در تهران

آژانس هواپیمایی سفرهای علی بابا در تهران به مدیر داخلی با 3 سال سابقه جهت همکاری نیازمند است. ارسال رزومه به : saman@alibaba.ir

مشاهده بیشتر
۱۸ آبان ۱۳۹۳
دعوت به همکاری آژانس هواپیمایی علی بابا

به یک ویزیتور تمام وقت با روابط عمومی بالا در تهران نیازمندیم. ارسال رزومه:cv@alibaba.ir

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1675916
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد