• ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام آرسام سفیر ملل

استخدام آرسام سفیر ملل

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام آرسام سفیر ملل (یونیکن) 


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام آرسام سفیر ملل

۲۷ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مسئول دفتر مسلط به امور اداری در هلدینگ بین المللی یونیکن

دعوت به همکاری هلدینگ بین المللی یونیکن هلدینگ بین المللی یونیکن (آرسام سفیر ملل) برای تکمیل کادر خود در تهران ( منطقه 2 - سپهر ) به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری : 2 سال مقطع تحصیلی: کارشناسی حقوق : از ۵ میلیون تومان ساعت و روز کاری: شنبه تا4شنبه از ساعت 9 الی 5 پنجشنبه ها تا ساعت 14:30 مسلط به امور اداری آشنا با نرم افزارهای word و exel دارای روابط عمومی بالا و فن بیان بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلا...

مشاهده بیشتر
۲۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مشاور امور مهاجرتی در هلدینگ بین المللی یونیکن در تهران

دعوت به همکاری هلدینگ بین المللی یونیکن هلدینگ بین المللی یونیکن (آرسام سفیر ملل) برای تکمیل کارد خود در تهران(منطقه 2 - سپهر ) به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مشاور امور مهاجرتی دارای روابط عمومی بالا و فن بیان خوب دارای روحیه کار گروهی و انعطاف پذیر آشنایی به آفیس و جستجوی اینترنتی الویت :آشنایی با برنامه های مهاجرتی جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: 2 سال مقطع تحصیلی: کارشناسی حقوق: از ۴ میلیون تومان ساعت و روز کاری: شنبه تا4شنه از ساعت 9 الی 5 پنجشنبه ها تا ساعت 14:...

مشاهده بیشتر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارمند خانم مسلط به زبان انگلیسی جهت مجموعه آرمان سفیر ملل در تهران

آگهی استخدام مجموعه آرمان سفیر ملل در تهران مجموعه آرمان سفیر ملل (یونیکن) در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند خانم روابط عمومی خوب و روحیه ی کار گروهی تسلط کامل و قوی به زبان انگلیسی آشنا به کامپیوتر و نرم آفزار آفیس الویت :آشنایی با برنامه های مهاجرتی متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ بهمن ۱۳۹۹
استخدام کارشناس امور مهاجرتی در مجموعه آرسام سفیر ملل

آگهی استخدام مجموعه آرسام سفیر ملل مجموعه آرسام سفیر ملل واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس امور مهاجرتی کارشناس آشنا به امور مهاجرتی و اقامت با مهارت جذب مشتری و فن بیان قوی و پیگیری امور متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس امور مهاجرتی جهت مجموعه آرسام سفیر ملل در تهران

آگهی استخدام مجموعه آرسام سفیر ملل در تهران مجموعه آرسام سفیر ملل (یونیکن) در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس امور مهاجرتی مشاور امور مهاجرتی دارای روابط عمومی بالا و فن بیان خوب دارای روحیه کار گروهی و انعطاف پذیر آشنایی به آفیس و جستجوی اینترنتی الویت :آشنایی با برنامه های مهاجرتی استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارمند مسلط به زبان انگلیسی و آشنا به رایانه در تهران

استخدام مجموعه یونیکن  مجموعه یونیکن در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند خانم روابط عمومی خوب و روحیه ی کار گروهی تسلط کامل و قوی به زبان انگلیسی آشنا به کامپیوتر و نرم آفزار آفیس الویت: آشنایی با برنامه های مهاجرتی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارمند مسلط به زبان انگلیسی در آرسام سفیر ملل

آگهی استخدام آرسام سفیر ملل آرسام سفیر ملل واقع در تهران جهت تکمیل کادر اداری خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارمند مسلط به زبان انگلیسی با روابط عمومی خوب و روحیه ی کار گروهی تسلط کامل و قوی به زبان انگلیسی آشنا به کامپیوتر و نرم آفزار آفیس اولویت استخدام: آشنایی با برنامه های مهاجرتی میباشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ مهر ۱۳۹۹
استخدام کارمند دارای سابقه کار و مسلط به زبان انگلیسی در تهران

استخدام شرکت آرسام سفیر ملل شرکت آرسام سفیر ملل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند زبده مهاجرت و اعزام دانشجو به کانادا  دارای حداقل مدرک لیسانس با 2 سال تجربه ی کاری متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام کارمند مهاجرت و اعزام دانشجو جهت آرسام سفیر ملل در تهران

آگهی استخدام آرسام سفیر ملل در تهران آرسام سفیر ملل واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارمند مهاجرت و اعزام دانشجو کارشناس زبده مهاجرت و اعزام دانشجو به اروپا مسلط به زبان انگلیسی حداقل لیسانس مرتبط دو سال تجربه ی کاری متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارمند خانم مسلط به زبان انگلیسی در آرسام سفیر ملل

استخدام آرسام سفیر ملل در تهران آرسام سفیر ملل (یونیکن) واقع در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارمند مسلط به زبان انگلیسی کارمند خانم / بخش پشتیبانی روابط عمومی خوب و روحیه ی کار گروهی تسلط کامل و قوی به زبان انگلیسی آشنا به کامپیوتر و نرم افزار آفیس الویت:آشنایی با برنامه های مهاجرتی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2018484
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد