• ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام چای میعاد

استخدام چای میعاد

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام گروه مواد غذایی میعاد (چای میعاد)


معرفی گروه مواد غذایی میعاد:

گروه مواد غذایی میعاد در سال 1357 افتتاح شد و از همان ابتدا کیفیت را به عنوان مهم ترین رکن، سرلوحه کار خود قرار داد. گروه مواد غذایی میعاد در ابتدا فعالیت خود را در از کشور امارات و شهر دبی آغاز کرد اما از سال 1372 در راستای کمک به چرخه اقتصادی کشور و همچنین کارآفرینی، شرکت میعاد در ایران نیز تاسیس شد. شرکت میعاد در ابتدا فعالیت خود را با بسته بندی چای و قند آغاز کرد و در ادامه با گسترش دامنه فعالیت ها قند، شکر و زرشک نیز به چرخه فعالیت های این شرکت اضافه شد. گروه مواد غذایی میعاد با 50 سال سابقه کار مدیریتی و 30 سال سابقه کاری در زمینه بسته بندی مواد غذایی همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با بهترین بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. در حال حاضر گروه مواد غذایی میعاد با بیش از 50 نوع محصول مختلف پاسخگوی نیازهای مردم ایران می باشد. در میان محصولات گروه مواد غذایی میعاد، چای میعاد به لحاظ کیفیت بالای خود از رضایت بیشتری برخوردار بوده است و در همین راستا از عوامل چشمگیر موفقیت چای میعاد در بازارهای ایران و کشورهای خارجی همکاری با شرکت امپریال در سریلانکا می باشد. شرکت امپریال ششمین شرکت مهم تولید چای در سریلانکا است.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت چای میعاد

۰۸ آذر ۱۴۰۱
استخدام انباردار و کارگر انبار در گروه مواد غذایی میعاد

گروه مواد غذایی میعاد در اصفهان (محل کار: شهرک صنعتی سروش بادران) جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 انباردار آقا یک نفر با مدرک فوق دیپلم حداقل 2 سال سابقه مرتبط ترجیحا ساکن محدوده محل کار 2 کارگر انبار آقا یک نفر با حداکثر 28 سال سن ترجیحا ساکن محدوده محل کار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۴۰۱
استخدام کارگر انبار برای گروه مواد غذایی میعاد در اصفهان

گروه مواد غذایی میعاد در اصفهان (محل کار: شهرک صنعتی سروش بادران) جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر انبار آقا یک نفر با حداکثر 28 سال سن ترجیحا ساکن محدوده محل کار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۴۰۱
استخدام انباردار برای گروه مواد غذایی میعاد در اصفهان

گروه مواد غذایی میعاد در اصفهان (محل کار: شهرک صنعتی سروش بادران) جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار آقا یک نفر با مدرک فوق دیپلم حداقل 2 سال سابقه مرتبط ترجیحا ساکن محدوده محل کار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۱ شهریور ۱۴۰۱
استخدام نیروی اداری خانم برای شرکت چای میعاد در اصفهان

شرکت چای میعاد در اصفهان (شهرک صنعتی سروش بادران) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی اداری کارمند خانم جهت کار در واحد اداری آشنایی با نرم افزارهای Word وExcel حداقل مدرک تحصیلی دیپلم سن:حداکثر30 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۱ شهریور ۱۴۰۱
استخدام مسئول فنی خانم برای شرکت چای میعاد در اصفهان

شرکت چای میعاد جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول فنی خانم بصورت حضوری و تمام وقت تحصیلات کارشناسی مهندسی کشاورزی گرایش صنایع غذایی آشنایی با دستورالعمل ها، استاندارد ها و اصول کار در آزمایشگاه مواد غذایی حداقل 3 سال سابقه کار در سمت مسئول فنی در کارخانجات مواد غذایی خصوصا در حوزه ی خشکبار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ شهریور ۱۴۰۱
استخدام نیروی فنی ماهر برای کارخانه چای میعاد در اصفهان

کارخانه چای میعاد در اصفهان جهت تکمیل کادر خود در قسمت نت (نگهداری،تعمیرات)، از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی ماهر آقا بصورت حضوری و تمام وقت مسلط به دستگاه های بسته بندی مسلط به جوشکاری آشنایی با برق صنعتی حداقل مدرک دیپلم حداکثر سن 35 سال مزایا: دارای سرویس رفت و برگشت بیمه از روز اول کاری حقوق و مزایا توافقی : متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ تیر ۱۴۰۱
استخدام نیروی اداری خانم با حداقل مدرک دیپلم در شرکت چای میعاد

شرکت چای میعاد در راستای تکمیل کادر خود در اصفهان از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی اداری (کارمند) خانم جهت کار در واحد اداری آشنایی با نرم افزارهای Word وExcel حداقل مدرک تحصیلی دیپلم سن:حداکثر30 سال حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار ساعت و روز کاری: 8:00 الی 17:00 غیر از روز های تعطیل : متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ تیر ۱۴۰۱
استخدام نیروی فنی ماهر آقا برای کارخانه چای میعاد در اصفهان

کارخانه چای میعاد جهت تکمیل کادر خود در قسمت نت (نگهداری،تعمیرات)، از افراد واجد شرایط زیر در اصفهان دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی ماهر آقا مسلط به دستگاه های بسته بندی مسلط به جوشکاری آشنایی با برق صنعتی آشنا به اصول و مقررات فنی آشنایی کامل با قطعات و تجهیزات برقی و مکانیکی دارای حداقل 2 سال سابقه کار حداقل مدرک دیپلم حداکثر سن 35 سال دارای نظم و دقت کاری بالا مزایا: دارای سرویس رفت و برگشت بیمه از روز اول کاری حقوق و مزایا توافقی ساعت و روز کاری: 8:00 الی 17:00...

مشاهده بیشتر
۰۴ خرداد ۱۴۰۱
استخدام نیروی فنی ماهر برای کارخانه چای میعاد در اصفهان

کارخانه چای میعاد جهت تکمیل کادر خود در قسمت نت (نگهداری،تعمیرات)، از افراد واجد شرایط زیر در اصفهان دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی ماهر آقا مسلط به دستگاه های بسته بندی مسلط به جوشکاری آشنایی با برق صنعتی آشنا به اصول و مقررات فنی آشنایی کامل با قطعات و تجهیزات برقی و مکانیکی دارای حداقل 2 سال سابقه کار حداقل مدرک دیپلم حداکثر سن 30 سال دارای نظم و دقت کاری بالا مزایا: دارای سرویس رفت و برگشت بیمه از روز اول کاری حقوق و مزایا توافقی ساعت و روز کاری: 8:00 الی 17:00...

مشاهده بیشتر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مهندس صنایع در شرکت چای میعاد

شرکت چای میعاد در راستای تکمیل کادر خود در اصفهان (شهرک صنعتی سروش بادران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس صنایع جنسیت: آقا یا خانم سن: حداکثر 28 سال رشته تحصیلی: لیسانس مهندسی صنایع تخصص: مسلط به زمانسنجی و حرفه ­ای در کار با نرم افزار اکسل سابقه کار: حداقل 2 سال و مرتبط با امور زمانسنجی و گزارشات مهندسی صنایع در قالب نرم افزار اکسل تمام وقت ساعت و روز کاری: 8:00 الی 17:00 غیر از روز های تعطیل حقوق و مزایا توافقی، بیمه، سرویس ایاب و ذهاب خواهشمند است د...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=620039
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k