۷ سال پیش

استخدام ۲۰۸ نفر در آموزش و پرورش رودبار جنوب

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

۲۰۸ نفر در آموزش و پرورش رودبار جنوب استخدام می شوند

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


رئیس اداره آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: در سال تحصیلی آینده ۲۰۸ نفر از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش رودبار می شوند و امیدواریم بخشی از کمبود نیروی انسانی شهرستان رودبار رفع شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، اسماعیل ساردوئی بعدازظهر دیروز ( ۱۶ خرداد ) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام رضوان الله علیه و قیام پانزده خرداد گفت: بر اساس رسالت سنگینی که آموزش و پرورش در بحث تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد باید بر اساس تعامل و هم افزایی در جهت افزایش سطح علمی و تربیتی دانش آموزان گام بر داریم.
وی افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در راستای کیفیت بخشی به وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس و توانمندسازی  دانش آموزان است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودبارجنوب اظهار داشت: مدارس غیر دولتی بازوی توانمند دولت هستند و براساس پتانسیل بالایی که  این مدارس در جهت تربیت دانش آموزان دارند با در نظر گرفتن نگرش های مدیران مدارس غیر دولتی و تمرکز زدایی و مشارکت مردمی می توان به اهداف علیه آموزش و پرورش دست پیدا کرد.
اسماعیل ساردوئی ارایه تسهیلات کم بهره در راستای کاهش مشکلات مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی را مفید دانست و بیان داشت: مراکز از راه دور جهت ارتقا کیفیت آموزشی نباید رها شوند بلکه باید به نحو مطلوب مدیریت شوند.
وی حمایت دانش آموزان را توسط والدین مولفه ای مهم تلقی کرد و تصریح کرد: والدین بایستی در جهت تربیت فرزندان سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند.
ساردوئی در ادامه با تاکید براینکه توانمندسازی دانش آموزان امری مهم است، افزود: همه ادارات و نهادها باید از تمامی ظرفیت های خودشان جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کنند.
در این جلسه اسماعیل پهلوانی پور رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان امری مهم است، عنوان داشت: تابستان امسال بنا داریم در حوزه های آموزش  قرآن، روانخوانی، کامپیوتر، نقاشی، خطاطی، تربیت بدنی و گلدوزی خدماتی را به دانش آموزان ارائه کنیم.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه یک پنجم اوقات شبانه روز دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش است، افزود: علاوه بر آموزش و مروش سایر دستگاه های فرهنگی نیز باید در زمینه پرورشی کمک کنند.
پهلوانی پور ابراز داشت: رسالت آموزش و پروش افزایش روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری در جوانان و نوجوانان است.
وی خاطرنشان کرد: ما نباید بگذاریم دشمنان جوانان و نوجوانان را به خودشان جلب کنند و برای رسیدن به این هدف باید برنامه ریزی شده عمل کنند.
وی در ادامه گفت: براساس قانون اساسی تا پایان دوره متوسطه دولت وظیفه پوشش خدمات تحصیلی را دارد اما این دلیل نمی شود از ظرفیت بخش خصوصی بهره مند نشویم لذا در همین راستا توسعه مشارکت های مردمی از اهداف دولت تدبیر و امید است.
پهلوانی پور تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده ۲۰۸ نفر از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش رودبار می شوند و امیدواریم بخشی از کمبود نیروی انسانی  شهرستان رودبار رفع شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610108
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد