• ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام ۳۸۰۰ نیرو اورژانس کشور

استخدام ۳۸۰۰ نیرو اورژانس کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام ۳۸۰۰ نیروی تحصیلکرده در اورژانس کشور

جهت مشاهده اخبار و جزئیات استخدام اورژانس کشور کلیک کنید


رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی بااشاره به استخدام ۳۸۰۰نیروی تحصیلکرده در سال جاری دراورژانس کشور گفت: امیدواریم با استقرار ایستگاه های امدادی درمراکز صعب العبورعدالت رادر امدادرسانی رعایت کنیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نوری در مراسم رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور در پیست آبعلی گفت: کاهش مرگ و میر و کاهش معلولیت های حین تصادف امداد رسانی به حوادث ترافیکی و امداد رسانی به در راه ماندگان و ایجاد هماهنگی بین بخشی با سازمان های مسئول از جمله اهداف اورژانس پیش بیمارستانی است که امیدواریم با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه های مسئول بتوانیم به همه هدف هایی که تعیین کرده ایم، برسیم.

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی با اشاره به موفقیت های اورژانس کشور در زمان راهپیمایی اربعین و راهپیمایی حرم رضوی گفت: امیدواریم با استانداردسازی خودروها و ایمن سازی جاده ها ضمن تلاش برای کاهش آسیب های ترافیکی بتوانیم حوادث ترافیکی را در کشور کنترل کنیم.

وی افزود: در کشورمان تعداد مصدومان حوادث جاده ای بالاتر از نرم جهانی است و باید تلاش کنیم ضمن جلوگیری از بروز حوادث با استفاده از تجهیزات ایمنی مصدومان را با حداقل تلفات به مراکز درمانی برسانیم.

نوری با اشاره به اینکه ۳هزار و ۸۰۰ نیروی تحصیلکرده در سال جاری در اورژانس کشور استخدام شده اند، افزود: امیدواریم با استقرار ایستگاه های امدادی در مراکز روستایی و صعب و العبور بتوانیم عدالت را در امدادرسانی به در راه ماندگان و شهروندان مانده در برف داشته باشیم.

نوری به تخصیص ۱۶۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان حمل و نقل اورژانسی کشور خبر داد و گفت: از این تعداد تنها بخشی محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال همه آمبولانس ها به سازمان اورژانس تحویل داده شود تا بتوانیم با تجهیزات به روز به شهروندان و آسیب دیدگان خدمات رسانی کنیم.

وی گفت: هشت هزار و ۴۲۱ پایگاه داریم و ۹۰ دستگاه موتور آمبولانس، ۶۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۷۲۰ بخش بیمارستانی، ۱۲ هزار تخت بیمارستانی و سه هزار و ۲۸۵ آمبولانس بین بیمارستانی در طول آن خدمت رسانی می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=701521
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k