- ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
- 0k نظر «نمایش»
استخدام ۱۵ ردیف شغلی در شرکت آماده لذیذ
استخدام ۱۵ ردیف شغلی در شرکت آماده لذیذ
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر
استخدام شرکت آماده لذیذ
شرکت آماده لذیذ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات غذایی از نیروهای انسانی متخصص و متعهد در 15 ردیف شغل زیر تهران - آذربایجان شرقی - اصفهان - البرز - خراسان رضوی - گلستان - کردستان - قم - خراسان شمالی - سیستان و بلوچستان - خراسان جنوبی دعوت به همکاری می نماید:
شغل | شرایط احراز | محل کار |
مدیر انبار آقا | آقا 3 تا 5 سال تجربه مرتبط و ضامن معتبر – تحصیلات حداقل کارشناسی مرتبط – تجریه فعالیت در خصوص انبارداری ، مدیریت توزیع در تهران و شهرستانها و ثبت سفارشات خصوصاً محصولات غذایی یا FMCG – تسلط به فرآیندهای انبار و توزیع و نرم افزارهای انبارداری - تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office - آشنایی کامل با عملیات دریافت، جابجایی، انبارش، تحویل کالا - آشنایی به اصول انبارداری، کدگذاری کالا، آشنایی به انواع سندهای انبار - مدیریت و کنترل امور ورود و خروج ، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار - تسلط کامل بر LIFO و FIFO – دارای توان هدایت و سرپرستی و سازماندهی و تقسیم کار - دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده فردیس کرج |
مدیر / سرپرست بازاریابی تجاری خانم
Trade Marketing |
خانم 3 تا 5 سال تجربه مرتبط – تحصیلات حداقل کارشناسی مرتبط - تجربه فعالیت در زمینه Trade Marketing محصولات غذایی یا FMCG خصوصاً در فروشگاه های زنجیره ای-راهبری تیم های پروموت و سمپل ، مرچندایزیگ و روابط عمومی-تسلط در بازاریابی B۲B -هماهنگی و برگزاری ایونت و جشنواره های در سطح فروشگاه های زنجیره ای و مدیریت فضای مجازی در شبکه های اجتماعی-توانایی ارائه گزارشات روزانه و دوره ای به مدیریت -برنامه ریزی کلان و عملیاتی و تعیین اهداف مرتبط با آن -دارای توان هدایت و سرپرستی و سازماندهی و تقسیم کار -توانایی سرچ و جستجوی مفاهیم روز کاری-توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
مسئول دفتر خانم | خانم 3 سال تجربه مرتبط در زمینه مسئول دفتر مدیران ارشد – تحصیلات حداقل کارشناسی مرتبط – تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office -اصول مکاتبات اداری -تسلط در هماهنگی و برنامه ریزی های امور داخلی دفتر مدیر ارشد -تسلط به زبان انگلیسی-دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر در محیط کار-ظاهر آراسته وپوشش مناسب در محیط کار-رازداری و متعهد بودن-وقت شناسی و انضباط کاری- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
سرپرست منابع انسانی و توسعه سیستم (خانم / آقا) | خانم / آقا 3 سال تجربه مرتبط - دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، ترجیحا گرایشهای مهندسی صنایع و مدیریت - تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office خصوصا اکسل - سن 25 تا 35 سال - آشنایی به فرآیندهای اداری و منابع انسانی (جذب نیرو و استخدام، ارتقاء ، حقوق و مزایا ، آموزش ، ارزیابی عملکرد و امور رفاهی ... ) - مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک، تخصیص منابع، مدل سازی منابع انسانی و روش های رهبری - شناخت و مدیریت فرهنگ سازمانی - مهارت در انگیزه دادن، توسعه و هدایت کارکنان - خلاق و به روز - انعطاف پذیر - آشنا به قوانین وزارت کار و تامین اجتماعی - فن بیان و روابط عمومی بسیار مناسب -رازداری و متعهد بودن-وقت شناسی و انضباط کاری- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
سرپرست سمپلینگ (خانم/آقا) | خانم / آقا 2 سال تجربه مرتبط – دارای تجربه در سرپرستی پروژه های سمپلینگ در تهران و شهرستانها - هماهنگی و برگزاری ایونت و جشنواره های در سطح فروشگاه های زنجیره ای - توانایی ارائه گزارشات روزانه و دوره ای به مدیریت - توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
سرپرست فروش زنجیره ای در هایپری های تهران خانم / آقا |
خانم / آقا 3 سال تجربه مرتبط - تسلط به اصول و فرآیندهای فروش و بازاریابی زنجیره ای - توانایی هدایت، مدیریت، نظارت و انگیزه بخشی به تیم فروش و تیم سازی - توانمند درحوزه نفوذ به بازار و دارای پشتکار - تسلط به اصول و فنون مذاکره، روابط عمومی بالا و وقدرت متقاعدسازی - برنامهریزی و تجزیه و تحلیل میزان فروشهای قبلی و برآورد حجم فروش برای به حد اکثر رساندن تحقق فروش - آشنایی کامل با کلیه فروشگاه های زنجیره ای - توانایی پیگیری تاحصول نتیجه - دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
سرپرست ثبت سفارشات خانم / آقا |
خانم / آقا 2 سال سابقه مرتبط – دارای تجریه در ثبت سفارشات در سیستم های فروش زنجیره ای – توانایی کنترل و نظارت بر تیم های ثبت سفارش – تمرکز و دقت بالا - -دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر در محیط کار- - فن بیان و روابط عمومی بسیار مناسب -رازداری و متعهد بودن-وقت شناسی و انضباط کاری- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده فردیس کرج |
کارشناس مارکتینگ (خانم/آقا) |
خانم / آقا آشنایی با دانش بازاریابی و بازار سنجی - تحقیقات بازار - استراتژیهای سازمانی و کسب و کار - تسلط بر گرایشهای مختلف برندسازی و تبلیغات – خلاق و ایده پرداز در فرآیندها مرتبط با فروش و بازاریابی - توانایی سرچ و جستجوی مفاهیم روز کاری-توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق- متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
کارشناس فروش زنجیره ای (ویزیتور) خانم / آقا |
خانم / آقا یک سال سابقه مرتبط – روحیه فروشی - مراجعه حضوری روزانه به فروشگاه ها زنجیره ای - ویزیت و دریافت سفارشات فروشگاه های زنجیره ای و تلاش برای افزایش فروش - نظارت و مدیریت بر عملکرد نمایندگان فروش مستقر در فروشگاه ها - نظارت و کنترل چیدمانها و شلف ها در سطح فروش فروشگاه ها و آموزش نیروهای نماینده - ارائه گزارشات روزانه و ماهانه تحلیل از وضعیت فروش کالاها و رقبا - تسلط به اصول و فنون مذاکره، روابط عمومی بالا و وقدرت متقاعدسازی - برنامهریزی و تجزیه و تحلیل میزان فروشهای قبلی و برآورد حجم فروش برای به حد اکثر رساندن تحقق فروش - آشنایی کامل با کلیه فروشگاه های زنجیره ای - توانایی پیگیری تاحصول نتیجه - دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
استانها و شهرهای اصفهان ، گلستان ، خراسان ، سیستان و بلوچستان ، قم ، کردستان و شهر مراغه |
کارشناس فروش زنجیره ای دیسکانت (خانم/آقا) |
خانم / آقا 3 سال تجربه مرتبط در زمینه فروش به فروشگاه های زنجیره ای دیسکانت و اینترنتی ترجیحاً در صنعت محصولات غذایی یا FMCG – روابط عمومی بالا و مسلط به اصول و فنون مذاکره و تکنیک های فروش – با انگیزه و خلاق – توانایی تجزیه و تحلیل و ریشه یابی – توانایی اعزام به ماموریت و نظارت و کنترل بر فروشمحصولات ، چیدمانها و شلف ها در سطح فروشگاه ها و انبارهای فروشگاه های دیسکانت و رائه گزارشات روزانه و ماهانه تحلیلی از وضعیت فروش کالاها و رقبا – توانایی برگزاری جلسات موثر با مشتریان - توان تحلیل وضعیت بازار رقبا و ارائه طرح های افزایش فروش به شکل بیزینس پلن - توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
کارشناس برنامه ریزی و کنترل فروش آقا | آقا 3 سال تجربه مرتبط در زمینه برنامه ریزی و کنترل فروش – مسلط به مفاهیم برنامه ریزی فروش ، تجزیه و تحلیل و آنالیز اطلاعات فروش و هدف گذاری و کنترل فروش – مسلط به اکسل پیشرفته و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل آماری – کارشناس یا کارشناسی ارشد صنایع – کامپیوتر و آمار در اولویت هستند – توانایی تهیه انواع گزارشها و ساخت داشبورد گزارشگیری - توانایی سرچ و جستجوی مفاهیم روز کاری-توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
کارشناس سمپل شهرستان آقا | آقا 3 سال تجربه مرتبط در زمینه فعالیت در پروژه های سمپل و پروموت – تسلط به مفاهیم سمپل و پروموت در فروشگاه های زنجیره ای – روحیه کار تیمی و روابط عمومی بالا – متعهد و منظم – تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office- تجریه و توانایی سوپروایزری پروژه های سمپل – توانایی تیم سازی و منبع یابی پروموتر و سمپلرها - توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری |
محدوده سعادت آباد تهران |
کارشناس توزیع شهرستان ها آقا | آقا 3 سال تجربه مرتبط - تحصیلات حداقل فوق دیپلم - تسط به برنامه ریزی توزیع محصولات غذایی در حوزه فروش زنجیره ای به شهرستانها ، توانایی تامین وسایل حمل و نقل جهت توزیع بار به شهرستانها-توانایی پیگیری بارهای ارسال -توانایی کار با نرم افزار و مجموعه Office - روابط عمومی بالا و توانایی کار تیمی - انعطاف در ساعات کاری– دقیق ، متعهد و مسئولیت پذیر |
محدوده فردیس کرج |
کارشناس سیستمی انبار آقا | آقا آشنایی کامل با اصول انبارداری و ثبت های سیستمی در انبار - توانایی کار با نرم افزار و مجموعه Office - روابط عمومی بالا و توانایی کار تیمی - انعطاف در ساعات کاری– دقیق ، متعهد و مسئولیت پذیر - انجام پیگیری ها و تهیه گزارشات انبار – حداکثر 30 سال سن |
محدوده فردیس کرج |
راننده وانت نیسان آقا | آقا 3 سال تجریه مرتبط – راننده پخش زنجیره ای – نیاز به خودرو نمی باشد و خودرو متعلق به شرکت می باشد – سن حداکثر 40 سال- حداقل دیپلم – مسلط به رانندگی با نیسان – توانایی اعزام به ماموریت در شهر کرج / تهران و شهرستانها – امانت دار و با روابط عمومی بالا - متعهد و منظم |
محدوده سعادت آباد تهران |
رزومه ها صرفاً در فرمت PDF تهیه شده و نام فایل معادل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی باشد و فقط نام شغل در Subject ایمیل ذکر و رزومه به آدرس اعلام شده ارسال گردد:
ایمیل: chainhr@amadehlaziz.com
در صورت نیاز با شماره تماس 26417144 – 021 بخش منابع انسانی و توسعه سیستم و یا داخلی 132 تماس حاصل فرمائید.
آدرس سایت: www.amadehlaziz.com
استخدامهای جدید:
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.