۷ سال پیش

استفاده از ایده نخبگان توسط سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال ضروریست
اطلاعات بیشتر

 

 فرماندار ویژه سقز گفت: استفاده از ایده های نخبگان توسط سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی امر ضروری است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز پنجشنبه در دومین جلسه شورای سقز با محوریت اقتصاد مقاومتی افزود: حمایت از تولید و ارتقای تولید داخلی، توجه به اصل 44، ایجاد تعاونی ها و تقویت آنها، کشت محصولات با صرفه اقتصادی و توجه به اقتصاد کشاورزی از زیرساخت های اقتصاد مقاومتی است.
وی بیان کرد: مسئولان شهرستان سقز باید در راستای مردمی سازی اقتصاد، حمایت از سرمایه گذاران و تبدیل کردن بحث اقتصاد مقاومتی به یک باور عمومی تلاش کنند.
او در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه هر چه نشاط اجتماعی بیشتر شود، آسیب اجتماعی کاهش می یابد اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی از طریق برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، تکریم ارباب رجوع و اقتصاد مقاومتی سه اولویت اصلی وزارت کشور در سال جدید است.
ورمقانی ادامه داد: از طریق کارگروه تخصصی روانشناسان و جامعه شناسان سقز راهکارهای کاهش سه آسیب طلاق، اعتیاد و خودکشی در این شهرستان در حال پیگیری است.
وی عنوان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی به جد در دستور کار است و از تمام توان دولتی استفاده خواهد شد و باید این بحث مردمی و اجتماعی شود.
فرماندار سقز از حضور سه نماینده استان کردستان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار خوشحالی کرد و گفت: بی شک این حضور مایه خیر و برکت برای کردستان خواهد بود.
او خواستار مشارکت مردم و مسئولان در جشن گلریزان برای جمع آوری کمک های مردم برای آزادسازی زندانیان، دستگیری مستمندان و اعتماد بخش دولتی به بخش خصوصی شد.
ماموستا عبدالرحمان حسین زاده امام جمعه سقز هم بر رعایت حقوق مردم، جمع آوری گدایان، تکریم ارباب رجوع و سنیگن بودن بار امانت مسئولیت تاکید کرد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سقز هم در این نشست گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، کمک به ساخت خانه عالم و خانه محرومان از اولویت های اصلی این نهاد می باشد.
سرهنگ حق رضا نادر پناه ادامه داد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر با ارایه خدمات مناسب و توجه به ظرفیت های اشتغال روستایی، توجه به فارغ التحصیلان، صنعتگران توانمند و خرید و مصرف کالای داخلی در راستای مقاوم کردن اقتصاد ضروری است.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، یک الگوی علمی متناسب با نیاز جامعه است گفت: آن یک حرکت عمومی و مردم بنیاد است که با سرمایه و حضورمردم به ثمر خواهد نشست.
او اعلام کرد: در سال 94 مبلغ 15 میلیارد ریال در شهرستان سقز از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی هزینه شد و در سال 95 هم اعتبار مناسبی در نظر گرفته می شود.
لطیفه نوروزی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز نیز بیان کرد: شناسایی واحدهای تولیدی این شهرستان که نیاز به سرمایه در گردش و تزریق نقدینگی از محل اقتصاد مقاومتی دارند در دستور کار است.
مدیر جهاد کشاورزی سقز هم بیان کرد: گاز سوز کردن مرغداری ها برای جلوگیری از هدر رفت انرژی، بهداشتی کردن جایگاه های دام سنتی، توجه به تولید ملکه و ژله رویال در کنار تولید عسل، کاهش افت و ریزش گندم و جو در حین برداشت با استفاده از کمباین های مدرن برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در سقز پیگیری می شود.
محمد پیشداد بیان کرد: کشت محصولات با صرفه اقتصادی و نیاز به آب کم از جمله نشای چغندر قند، توسعه باغات دیم، توسعه 300 هکتار از زمین های منابع طبیعی در سال 95 به باغات، توسعه گلخانه و کاشت محصولاتی چون پسته، استفاده از اعتبارت بسیج سازندگی، توسعه گلخانه و آبیاری بارانی و قطره ای نیز برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در سقز اجرا می شود.
سید محمد فتی مدیر شرکت توزیع برق سقزهم با بیان اینکه صرفه جویی از زیر مجموعه های اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: کشور با کمبود تولید برق روبرو است که سهم شهرستان سقز از صرفه جویی برق در سال جاری بیش از یک مگاوات است و فرهنگ سازی لازم برای آن انجام خواهد شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=617922
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد