۷ سال پیش

اشتغالزایی در حوزه فرش
No Image

اشتغالزایی در حوزه فرش

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

استاندار کرمان گفت: فرش می تواند در حوزه خود اشتغالی به خوبی نقش آفرینی کند.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رزم حسینی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع فرش کرمان افزود: در 9 ماه گذشته با پرداخت 150 میلیارد تومان تسهیلات بیش از 13 هزار نفردر استان کرمان مشغول بکار شده اند و دولت در ادامه این روند جدی است.
وی گفت: در حوزه اقتصاد مقلومتی هم صنعت فرش استان میتواند نقش مهمی ایفا کند.
آقای زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس هم گفت: نگاه سنتی به صنعت فرش باید تغییر کند و با بازاریابی و تامین نظر و سلیقه مشتریان داخلی و خارجی این صنعت متحول شود.
اقای پور ابراهیمی دیگر نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به تخصیص بودجه برای بیمه فرش بافان گفت :به زودی با ابلاغ بودجه مشکل بیمه فرش بافان تا حد زیادی برطرف میشود.
وی با اشاره به انتخاب استان بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی ابراز امیدواری کرد در صنعت فرش هم بتوان در این مسیر گام برداشت .
در این نشست فعالان صنعت فرش استان نیز تولید و عرضه پراکنده، نبود بازار مناسب و کیفیت پایین مواد اولیه را ازمشکلات فرش استان ذکر کرده و خواستار برنامه ریزی برای حل آن شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613234
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد