۹ سال پیش

اشتغال در بخش معدن خراسان جنوبی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 اشتغال در بخش معدن خراسان جنوبی

 علیرضا جمیع مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد:

در حال حاضر 7 هزار و 81 نفر در بخش معدن استان فعالیت می‌کنند؛ به طوری که حدود 8 درصد از اشتغال معدنی کشور در خراسان جنوبی وجود دارد. در حال حاضر تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در خراسان جنوبی 466 فقره است.

وی با بیان این‌که میزان اشتغالزایی واحدهای صنعتی خراسان جنوبی 10 هزار و 650 نفر است، تصریح کرد: همچنین میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها 753 میلیارد تومان است در حالی که تعداد جوازهای تاسیس در این بخش 55 فقره است.

جمیع ادامه داد: میزان اشتغالزایی در این بخش حدود 20 هزار و 238 نفر با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 774 میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: عمده تولیدات صنعتی خراسان جنوبی شامل لاستیک، کاشی و سرامیک، خوراک دام و طیور، لوله‌ پلی‌اتیلن، کنسانتره زغال‌سنگ و عرقیات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از وجود 20 شهرک صنعتی در استان خبر داد و افزود: این شهرک‌ها دارای متراژ 986 هکتار بوده و تاکنون 373 هکتار زمین به متقاضیان بخش صنعت در این شهرک‌ها واگذار شده است.

جمیع به حوزه معدن در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حدود 352 فقره پروانه بهره‌برداری معدن در استان صادر شده است.

وی با بیان این‌که میزان سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان 925 میلیون تومان بوده است، اضافه کرد: همچنین 7 هزار و 81 نفر در این بخش مشغول به فعالیت هستند که نسبت به اشتغال معدنی کشور رقم قابل توجهی بوده؛ به طوری که حدود 8 درصد از اشتغال معدنی کشور در این استان وجود دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر میزان ذخیره اسمی معادن استان 7.8 میلیون تن و میزان ذخیره قطعی معادن 1.5 میلیارد تن است.

جمیع با بیان این‌که تعداد گواهینامه‌های کشف معادن در استان 122 فقره است، تصریح کرد: میزان ذخایر معادن دارای گواهینامه کشف 621 میلیون تن برآورد شده است.

وی با بیان این‌که 466 کارت بازرگانی در استان صادر شده است، اضافه کرد: همچنین 27 هزار و 626 کارت مبادلات مرزی برای مرزنشینان صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از فعالیت هفت اتاق اصناف در استان خبر داد و گفت: همچنین در حال حاضر 23 هزار واحد صنفی در استان فعالیت می‌کنند.

جمیع خاطرنشان کرد: مجموع ارزش‌ تجارت‌هایی که در سال گذشته در خراسان جنوبی طبق ماده 116 و از طریق بازارچه‌های مرزی به کشور افغانستان انجام شده 699 میلیون دلار بوده است.

وی تصریح کرد: کشورهای هدف صادرات در استان علاوه بر افغانستان شامل عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و کشورهای اروپایی می‌شود.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=108315
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد