۷ سال پیش

اشتغال روستایی موجب کاهش مهاجرت و آسیب های اجتماعی می شود
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: اشتغال روستایی با اعتبارات و امکانات کمتر قابل اجراست و این کار موجب کاهش مهاجرت و آسیب های اجتماعی می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری دوشنبه شب در جلسه ستاد اقصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در دهه چهارم انقلاب، پیشرفت توام با عدالت برای توزیع متوازن هدف گذاری شده است تا با رشد متوازن بتوانیم فاصله طبقاتی را کم کنیم.
وی بیان کرد: توسعه متوازن روستایی می تواند به ایجاد اشتغال در مناطق دورافتاده کمک کند و با زیرساخت های مناسب فراهم شده در روستاها کارهای خوبی شده اما چون اشتغال مناسب ایجاد نشده شاهد مهاجرت و حاشیه نشینی هستیم و جوان روستایی به شهر عزیمت می کند و شاهد بروز مشکلات دیگری هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر ۵ هزار دختر روستایی در شرایط ازدواج است و اگر شغل در روستا ایجاد نشود ازدواج این گروه با چالش جدی روبرو خواهد شد و باید شاهد آسیب های دیگری باشیم.

مشاغل خانگی با سهولت ایجاد شود
صفری تصریح کرد: در روستاها باید ایجاد اشتغال با نگاه تسهیل گرانه باشد و بویژه در مشاغل خانگی برای بهزیستی و کمیته امداد شرایط بهتری فراهم کنیم تا کارها بسرعت و راحت انجام شود.
وی اضافه کرد: گرفتن ضمانت از روستاییان باید متناسب با شرایط روستا باشد و پیش بینی اعتبارات شناور برای تسهیلات اشتغال می تواند به روند کار سرعت بخشد.
صفری گفت: پیوند مشاغل کوچک با مشاغل بالادستی باید محقق شود و بازاریابی محصولات تولیدی و صنایع روستایی و تشکیل تعاونی در روستاها مورد توجه جدی باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآورشد: با برنامه ریزی مناسب باید از روند مهاجرت بکاهیم و اشتغال در این مناطق را جدی بگیریم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=615657
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد