۷ سال پیش

اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد
اطلاعات بیشتر

 

علی اکبر قجری گفت: اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش پانا از گلستان؛جلسه گروه کاری اشتغال كارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان آق قلا به ریاست علی اکبر قجری معاون فرماندار و با حضور اعضاء این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،علی اکبر قجری در این جلسه اظهار داشت: نقش زنان در بخش‌های مختلف جامعه باید به جد مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ چراکه این قشر بنیاد خانواده را تشکیل می‌دهند و نقشی که در داخل و بیرون خانه ایفا می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
معاون فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد: امور پژوهشی در خصوص مبانی مختلف برای بهبود وضعیت بانوان از جمله ازدواج و طلاق نیز مقوله‌ای است که حتما باید در برنامه‌های کارگروه امور بانوان و خانواده قرار گیرد و در مجموع شرایطی فراهم شود که نقش زنان و سازمان‌های مردم‌نهاد به سمت و سوی تقویت ارزش‌های خانوادگی و فرهنگی هدایت شود.
"قجری"با تاکید بر لزوم برش شهرستانی اعتبارات فرهنگی استان، تشکیل موسسه مردم‌ نهاد خاص بانوان بی‌سرپرست، راه اندازی بازارچه صنایع دستی بانوان و احداث پارک بانوان را اولویت برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال در حوزه بانوان برشمرد.
جانشین رئیس کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا تاکید کرد: راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی بانوان با هدف عرضه تولیدات آن‌ها و حمایت از کسب و کار خانگی و صنایع دستی در راستای درآمدزایی، همچنین توانمندسازی بانوان روستایی با هماهنگی ادارات فنی و حرفه‌ای، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برای بهبود وضعیت کارآفرینی و اشتغال بانوان در دستور کار شهرستان قرار داشته و به جدیت در حال پیگیری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=616326
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد