۷ سال پیش

اشتغال ۴٠٠ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر کمیته امداد لارستان از اشتغال ۴٠٠ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال گذشته در لارستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هوشنگ دلاور گفت: در راستای توانمند سازی و استقلال اقتصادی خانواده های تحت پوشش ، کمیته امداد لارستان توانسته سال گذشته با پرداخت ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان، تعداد ٣۴۵ طرح اشتغال زایی را اجرا کند.
‎وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، کارانگیزی و خوداشتغالی به مدد جویان پرداخت شده است افزود: ۴٠٠ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد لارستان با دریافت این تسهیلات از مبلغ ۵٠ میلیون ریال تا ۴۵٠ میلیون ریال توانسته اند در زمینه های تولیدی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و دامداری هم برای خود و هم برای افراد دیگر ایجاد شغل کنند و خودکفا شوند که این نسبت به سنوات گذشته افزایش ١١ درصدی را نشان می دهد.
‎مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) لارستان همچنین از توزیع بیش از ۱ هزار بسته غذایی در ماه مبارک رمضان بین خانواده های تحت پوشش خبر داد .
‎هوشنگ دلاور با بیان اینکه ارزش هر بسته غذایی ۴٠٠ هزار ریال است افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون خیران، حامیان ایتام و نیکوکاران لارستانی بیش از یک‌هزار سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر به کمیته امداد لارستان اهدا کرده‌اند و توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=618661
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد