• ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعيه کارت آزمون استخدامی پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشكی

اطلاعيه کارت آزمون استخدامی پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشكی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان و جزئیات برگزاری آزمون استخدام پزشکان متخصص وزارت بهداشت

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید


خبر 10 دی 96: اطلاعيه کارت آزمون استخدامی پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشكی سال 1396
بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي پزشکان متخصص در دانشگاه­هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي-درماني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سال 1396 که درتاریخ مقرر(درمحدوده زمانی 96/08/25 تا 96/09/01 ) در آزمون مذکور ثبت نام نموده اند، مي‌رساند كه آزمون ذیربط صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 در 5 شهرستان كشور به شرح جدول شماره یک مندرج دراین اطلاعیه برگزار مي‌شود.

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي پزشکان متخصص در دانشگاه­هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي-درماني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سال 1396 که درتاریخ مقرر(درمحدوده زمانی 96/08/25 تا 96/09/01 ) در آزمون مذکور ثبت نام نموده اند، مي‌رساند كه آزمون ذیربط صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 در 5 شهرستان كشور به شرح جدول شماره یک مندرج دراین اطلاعیه برگزار مي‌شود.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵)

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌شنبه 96/10/19 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1ـ چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي  1، 2، 4، 5 ، 6 ، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 18 و 19 (شامل: نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كدملي، سهميه 25 درصد ايثارگران، سهميه 5 درصد ايثارگران، داوطلب بومي، حالت بومي، نوع بومي، وضعيت فعلي طرح مشمولين قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان، تاريخ فارغ‌التحصيلي، معدل آخرين مقطع تحصيلي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 96/10/22 منحصراً به سايت اين سازمان به نشاني فوق در قسمت ويرايش اطلاعات مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نماييد و درصورتي كه نسبت به بندهاي 3، 7، 8، 9، 16، 17و21 (جنس، دين، معلول عادي، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و اولويت انتخابي) معترض مي‌باشيد ضروري است در روز پنجشنبه مورخ 96/10/21 از ساعت 8:30 الي 12:00 و 14:00 الي 17:00 با همراه داشتن مدارك مربوطه (كارت ملي واصل شناسنامه عكسدار) به نماينده اين سازمان مستقر در  باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 اطلاعيه پرينت كارت شركت در آزمون مندرج در سايت سازمان مراجعه نماييد. در غير اين صورت مطابق ضوابط عمل خواهد شد.

تذكر مهم: درخصوص سهميه 25 درصد ايثارگران: داوطلب گرامي متقاضي استفاده از سهميه 25 درصد ايثارگران توجه داشته باشند سهميه مندرج بر روي كارت شركت در آزمون آنها براساس اطلاعات تكميلي مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خوداظهاري) در نظر گرفته شده است و درصورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه مورد نظر در مراحل بعدي براي آنها اعمال مي‌گردد. در غير اينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد.

2- چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

3- چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي­باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده اين سازمان در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

4- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددي و يا به صورت حروف ناخوانا مي‌باشد مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نماييد و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 96/10/21 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره 2 ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

د- زمان و محل برگزاري آزمون

آزمون کليه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم­ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون داوطلبان درج گرديده است.

هـ - تذكرهاي‌ مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- در ورودي ِحوزه­هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 08:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب مي گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه داوطلبان در صورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنج­شنبه 96/10/21 همه روزه بغیر از ایام تعطسل و در وقت اداری با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163-021  در ميان بگذارند.

جدول شماره 1- شهرستان محل برگزاري آزمون  استخدامي پزشكان متخصص وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشكي  سال 1396 براساس استان محل اقامت داوطلبان

استان محل برگزاري

نام شهرستان محل برگزاري آزمون

استان محل اقامت

آذربايجان شرقي(10)

تبريز(1012)

كليه داوطلبان استانهاي آذربايجان شرقي(10)، آذربايجان غربي(11) و اردبيل (12)

اصفهان(13)

اصفهان(1310)

كليه داوطلبان استانهاي اصفهان(13)، چهارمحال بختياري(17) و يزد(39)

تهران(16)

تهران(1607)

كليه داوطلبان استانهاي تهران(16)،خوزستان(21)، زنجان(22)، فارس(25)، قزوين(26)، قم(27)، كردستان(28)، كرمانشاه(30)،كهگيلويه و بويراحمد(31)، همدان(38)، البرز(40)، مركزي(36)، كرمان(29)، لرستان(34)، ايلام(14)، بوشهر(15)، سمنان(23) و هرمزگان(37)

خراسان رضوي(19)

مشهد(1960)

كليه داوطلبان استانهاي خراسان رضوي (19)، خراسان شمالي(20) ، خراسان جنوبي (18)و سيستان وبلوچستان(24)

مازندران(35)

بابلسر(3512)

كليه داوطلبان استانهاي مازندران(35)، گلستان(32)و گيلان(33)

 جدول‌ شماره 2- نشاني باجه‌هاي رفع نقص احتمالي كارت هاي شركت درآزمون استخدامي پزشكان متخصص وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشكي  سال 1396

نام استان
محل برگزاري

نام شهرستان
محل برگزاري

محل رفع نقص كارت

نشاني باجه‌هاي رفع نقص

آذربايجان شرقي

تبريز

دانشگاه شهيد مدني آذربايجان تبريز

تبريز: ميدان جهاد، نصف راه، انتهاي خيابان ورزش

اصفهان

‌ اصفهان

دانشگاه اصفهان

اصفهان: ميدان آزادي، خيابان دانشگاه، جنب معاونت آموزشي، ساختمان ستادآزمونها

تهران

تهران

دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

تهران: ميدان فردوسي، خيابان انقلاب ، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني ، بن بست شاهرود

خراسان رضوي

مشهد

دانشگاه فردوسي مشهد

مشهد: بلوار وكيل آباد،روبروي پارك‌ ملت، درب شمالي دانشگاه فردوسي ، مديريت آموزشي دانشگاه

مازندران

بابلسر

دانشگاه مازندران- بابلسر

بابلسـر: خيابان پاسدران، دانشگاه مازندران، سازمان مركزي دانشگاه

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=532787
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد