۷ سال پیش

اعطای تسهیلات اشتغالزایی حوزه خرما به جوانان آبپخش
اطلاعات بیشتر

 

از دشتستان، علی مردانلو چهارشنبه شب در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: رفع مشکل بیکاری یکی از رویکردهایی است که دولت تدبیر و امید با جدیت به آن توجه دارد و خدمات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در قالب خدمات صندوق کارآفرینی امید تلاش‌های خوبی برای بهبود وضعیت اشتغال و توسعه مشاغل خرد در کشور صورت گرفته است.
مردانلو بیان داشت: در ماه‌های گذشته برخی افراد بخش آبپخش که دارای طرح و ایده در حوزه کارآفرینی بوده‌اند را به صندوق شهرستان معرفی کرده‌ایم و طرح‌های ایشان پذیرفته شده و در راستای دریافت تسهیلات تشکیل پرونده داده‌اند.
وی اضافه کرد: در سالی که رهبری معظم انقلاب اسلامی “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” را به‌عنوان نقشه راه ترسیم کرده‌اند، همه ما باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم و اعطای تسهیلات به کارآفرینان و صاحبان ایده در حوزه کارآفرینی از مصادیقی است که زمینه تحقق این شعار را هموار می‌کند.
این مسؤول اذعان داشت: خودکفایی و قطع وابستگی به خارج از رویکردهای مورد تاکید مسئولان در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و با ایجاد بستر اشتغال و تولید در روستاها و شهرهای کوچک تحقق می‌یابد و اجرای این طرح‌ها در مناطق محروم و دوردست مورد تاکید دولت است.
بخشدار آبپخش عنوان کرد: تلاش برای عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تاکیداتی است که مدیران بخش باید مورد توجه قرار دهند و در این چارچوب برای توسعه بخش تلاش کنند.
مردانلو ابراز داشت: در سال‌های اخیر دولت تدبیر و امید در راستای فعال‌سازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی از طریق اعطای تسهیلات گام‌های عملیاتی خوبی برداشته و فعالیت‌ها و خدمات صندوق کارآفرینی امید نیز در همین راستا بوده است.
وی با تشریح پتانسیل‌های درونی بخش آبپخش، تصریح کرد: آبپخش از جمله بخش‌هایی است که اگر از حمایت‌های لازم برخوردار باشد و داوطلبان جویای کار این بخش حمایت شوند، می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا کند.
بخشدار آبپخش با اشاره به وجود ۱.۲ میلیون اصله نخل در آبپخش، اظهار داشت: آبپخش قطب اول تولید خرمای استان بوشهر محسوب می‌شود و حمایت از زنجیره تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، فروش و صادرات محصول خرما در این منطقه بسیار مهم است.
مردانلو ادامه داد: جاذبه‌های نخلستان در حوزه گردشگری و صنایع دستی از پتانسیل‌های مهمی است که در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.
بخشدار آبپخش با اشاره به شعار محوری صندوق کارآفرینی امید، بیان داشت: زمینه تحقق شعار هر خانه یک کارخانه در آبپخش فراهم است و در این زمینه نیازمند حمایت مسئولان در امر اعطای تسهیلات به متقاضیان و صاحبان ایده‌های کارآفرینی هستیم.
مردانلو عنوان کرد: البته ما در راستای احداث پتروشیمی دشتستان نیز تلاش زیادی کردیم و با اجرایی شدن این موضوع نیز گامی مهم در رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان برداشته می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=617506
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد