۹ سال پیش

اعطای تسهیلات به شرکتهای دانش‌بنیان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اعطای تسهیلات «دفترکار» به شرکتهای دانش‌بنیان

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تصویب بودجه سال 94 صندوق گفت: با کسب دو سوم آرای نمایندگان مجلس مبلغ 300 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق نوآوری و شکوفایی در سال آینده اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا دکتر سلطانی در نشست خبری عصر دوشنبه افزود: این مبلغ معادل 804 میلیارد تومان اعتبار است که اختصاص آن به این صندوق موجب تامین بخشی از سرمایه‌ سه هزار میلیارد تومانی وعده داده شده صندوق نوآوری و شکوفایی است.
وی گفت: در صورت تحقق این میزان اعتبارات، مجموع کل اعتبارات اختصاص یافته به صندوق نوآوری و شکوفایی به دو هزار میلیارد تومان می‌رسد.
سلطانی همچنین از اعطای تسهیلات «دفتر کار» به شرکتهای دانش‌بنیان خبر داد و افزود: در حال حاضر بخشی از شرکتهای دانش‌بنیان در پارکهای علم و فناوری ، بخشی در دانشگاه‌ها و تعدادی از آنها نیز در سطح شهرها پراکنده هستند که در نظر داریم مجتمع‌های فناوری در سطح شهرها ایجاد کنیم و شرکتهای دانش‌بنیان می‌توانند به صورت اقساطی و یا اجاره به شرط تملیک، صاحب دفتر کار در این مجتمع‌ها شوند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در حال حاضر مجتمع‌هایی با هویت فناوری در کشور وجود ندارند و تفاوت این مجمتع‌ها با پارکهای علم و فناوری این است که پارکها در خارج شهرها مستقرند ولی این مجتمع‌ها در سطح شهرها ایجاد خواهند شد.
مشروح این نشست خبری روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=275963
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد