۱۰ سال پیش

اعطای وام ۱۰ میلیونی برای نخبگان در جهت اشتغالزایی
اطلاعات بیشتر

صندوق مهر امام رضا (ع) در اقدامی پسندیده اقدام به اعطای وام و تسهیلات و سرمایه به کارآفرینان کرده که از بعد اشتغالزایی حرکت بسیار ارزشمندی است.

 

رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور از حمایت صندوق مهر امام رضا (ع) در اختصاص 10 میلیون تومان اعتبار به پشتیبانان، کارآفرینان و نخبگان مهارتی و اختصاص مبلغ 50 میلیون ریال به طرح‌های کسب‌وکار پیشنهادی خبر داد.

 

وی که در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مشترک با صندوق مهر امام رضا (ع) سخن می‌گفت، افزود: دراین تفاهم‌نامه با همکاری صندوق مهر امام رضا (ع) به حمایت و هدایت از کارآفرینان، پشتیبانان و نخبگان مهارتی خواهیم پرداخت و از خبرگان رشته‌ها و حرفه‌های مختلف در قالب خوشه‌های کسب‌وکار و کارآفرین استفاده خواهیم کرد که پس از شناسایی افراد باتجربه و خبره تضمین پایداری شغل را برای ما به ارمغان خواهند آورد.

 

 

رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور ادامه داد: سازمان فنی حرفه‌ای کشور متولی امر اشتغال نیست، اما با توجه به طرح‌هایی که طراحی می‌کند یا با سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط دنبال می‌کند درصدد ایجاد هم‌افزایی در حوزه‌های زیرمجموعه وزارت کار است.

 

 

وی در ادامه به جزییات تفاهم‌نامه مشترک با صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت و گفت: در این طرح ضمن شناسایی و اولویت‌بندی و معرفی فضاهای موجود از ظرفیت‌های کارآفرینان، پشتیبانان و خبرگان اهل فن و نخبگان مهارتی متناسب با الگوهای محصولات بازار محور و مشاغل خانگی بهره‌گیری خواهیم کرد.

 

 

پرند ادامه داد: هم‌چنین با انعقاد این تفاهم‌نامه به ارتقاء مهارت و بازآموزی کارکنان نیمه ماهر در شبکه‌های تولیدی کارآفرینان و پشتیبانان کمک شده و از امکانات بخش خصوصی و ظرفیت‌های کارآفرینان در راستای ایجاد شبکه‌های اقتصادی محصولات بازار‌محور استفاده خواهد شد.

 

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور طرح آموزش، تولید، بازاریابی و فروش را به صورت پایلوت در برخی استان‌ها و مراکز مورد نظر سازمان به اجرا در‌ آورده تا به این طریق به جریان کارآفرینی در کشور کمک شود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی شهرک پوشاک در اشتهارد کرج خبر داد و گفت: در منطقه اشتهارد مکان وقف شده‌ای وجود داشت که مدت‌ها بلااستفاده باقی مانده بود. سازمان به این نتیجه رسید که از این فضای بکر بهره‌برداری کند و لذا ایده‌ی راه‌اندازی یک شهرک پوشاک را بهره‌برداری کرد تا از پتانسیل تمام دستگاه‌ها در این بخش استفاده شود.

 

 

رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور پیش‌بینی کرد: با ایجاد شهرک پوشاک در کمتر از شش ماه حداقل 1000 نفر به صورت حرفه‌ای در بخش نساجی مشغول کار شوند و دستاورد خوبی برای اشتغال کارجویان استان البرز و استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینان به دنبال داشته باشد.

 

 

پرند در عین حال با تقدیر از حمایت صندوق مهر امام رضا (ع) از نخبگان علمی و مهارتی گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) به منظور کمک و حمایت از پشتیبانان و کارآفرینان تا سقف یک میلیارد ریال اعتبار تخصیص می‌دهد و به هر یک از اعضای شبکه‌ی تولید و فروش نیز به شرط ارائه‌ی طرح‌های پیشنهادی کسب‌وکار تا سقف 50 میلیون ریال وام و تسهیلات ارائه می‌کند.

 

 

به گفته وی اعلام حمایت صندوق مهر امام رضا (ع) از نخبگان علمی و مهارتی موجب دلگرمی کارآموزان و نخبگان مهارتی اعزامی به مسابقات جهانی مهارت و کسب رتبه‌های برتر خواهد شد.

 

 

به گزارش ایسنا، پرند با اشاره به طرح ایجاد شبکه‌ نخبگان مهارتی برای نخستین بار در کشور خاطر نشان کرد: این طرح را به بنیاد ملی نخبگان ارائه کردیم و با عملیاتی‌شدن آن استعداد‌های برتر مهارتی در کنار نخبگان علمی مطرح خواهند شد.

 

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از وجود پنج هزار استاندارد آموزشی در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: این استاندارد‌ها منطبق با طبقه‌بندی مشاغل و سیستم سازمان جهانی کار (ILO) تدوین شده است.

 

 

پرند در عین حال ارائه‌ی آموزش‌های مجازی شبیه‌سازی شده را از جمله اقدامات سازمان فنی حرفه‌ای کشور نام برد و گفت: این طرح از سال گذشته اجرایی شده و با اجرای آن یک میلیارد دلار صرفه‌جویی در بخش آموزش‌های مجازی صورت می‌گیرد.

 

 

وی در پایان از وجود 700 مرکز ثابت دولتی و بیش از 13 هزار آموزشگاه آزاد فعال در حوزه‌های خدمات، صنعت و کشاورزی خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=35317
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد