• ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام زمان انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش

اعلام زمان انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شروع انتخابات نمایندگان معلمان از امروز 27 بهمن

جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر 26 بهمن 97: اعلام زمان انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش‌ و پرورش

تهران- ایرنا- مسوول ستاد راهبری انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش گفت: این انتخابات از فردا - شنبه - با استفاده از اپلیکیشن سینا برگزار خواهد شد.
به گزارش روز جمعه گروه علمی ایرنا از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، «اصغر حصیری» در این باره گفت: در گام آخر از مرحله اول انتخابات تعیین سه نفر از نمایندگان معلمان و مدیران مدارس به عنوان اعضای شورای عالی آموزش و پرورش، همه فرهنگیان محترم شاغل ( اعم از آموزشی ، اداری ، دانشجو معلم و ....) و بازنشسته می‌توانند از ساعت 18 روز شنبه 27 بهمن تا ساعت 20 روز جمعه 3 اسفند با استفاده از اپلیکیشن سینا و کسانی که به اپلیکیشن دسترسی ندارند با استفاده از سایت سینا، با ورود به گزینه انتخابات شورای عالی و از طریق بخش «شرکت در انتخابات» با درج کد ملی و کد پرسنلی به صفحه داوطلبان استان محل خدمت وارد شوند و با مشاهده اسامی و اطلاعات نامزدها، بر اساس سهمیه تعیین شده برای آن استان، به داوطلبان مورد نظر خود رای دهند.
حصیری ادامه داد: ضمن قدردانی از حضور و حسن اعتماد فرهنگیان محترم در برگزاری مرحله اول این انتخابات، همه همکاران می‌توانند ساعاتی پس از اتمام انتخابات، نتایج را از طریق اپلیکیشن سینا مشاهده کنند.
او در پایان یادآور شد: از آنجا که طبق بند 14 از ماده 9 لایحه قانونی تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش حضور حداقل یک زن در میان منتخبان الزامی است، در صورت راه نیافتن حداقل یکی از بانوان محترم به جمع برگزیدگان مرحله اول استانی، هر خانمی که بالاترین رأی نسبی را کسب کند جایگزین آخرین منتخب آن استان خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1264714
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد