۷ سال پیش

افتتاح واحدهای پتروشیمی برای ۳ هزار نفر اشتغال‌زایی می‌کند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی باختر با اشاره به این که ۵ مجتمع پتروشیمی در کشور در حال تولید و ۵ مجتمع دیگر مراحل اجرایی هستند گفت: افتتاح واحدهای پتروشیمی برای ۳ هزار نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

جهت مشاهده اخبار استخدام شرکت پتروشیمی باختر اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، داوود ربانی صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع پتروشیمی استان لرستان اظهار داشت: هم‌اکنون پنج مجتمع پتروشیمی در کشور در حال تولید و 5 مجتمع نیز در حال مراحل اجرایی است که مجتمع‌های میاندوآب، اندیمشک و عسلویه از جمله این مجتمع‌ها است.
وی افزود: برای واحدهای مجتمع پتروشیمی در حال بهره‌برداری 3.5 میلیارد دلار و در حال اجرا 1.2 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی باختر با بیان اینکه حجم تولیدات مجتمع‌های پتروشیمی دو میلیون و 940 تن در سال است عنوان کرد: در بحث اشتغال‌زایی نیز در مجتمع‌های بهره‌برداری شده پنج هزار  نفر به طور مستقیم و در مجتمع‌های در حال اجرا سه هزار نفر مشغول به‌کار می‌شود.
وی به اجرای خط اتیلن غرب کشور اشاره کرد و گفت: برای اجرای این خط اتیلن مقرر شده از سوی دولت سرمایه‌گذاری انجام شود و مجتمع‌های پتروشیمی آن‌ هم از طریق بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و اجرا شوند.
ربانی تصریح کرد: خط اتیلن غرب از مبدأ عسلویه تا مهاباد به طول هزار و 700 کیلومتر در حال اجرا است.
وی در رابطه با سرمایه‌گذاری در پتروشیمی لرستان گفت: 252 میلیون یورو و 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری واقعی صورت گرفته است و ارز مورد نیاز نیز از طریق بانک صنعت و معدن تامین شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی باختر گفت: برای بهره‌برداری از پتروشیمی لرستان 6 میلیون نفر ساعات کار اجرایی انجام شده است و تمام مراحل ساخت پتروشیمی لرستان توسط پیمانکاران و شرکت‌های داخلی انجام شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد