• ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان میراث فرهنگی

استخدام سازمان میراث فرهنگی (ثبت نام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۶۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

 استخدام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آگهی جذب سرباز امریه

آگهی 29 فروردین 1403: فراخوان جذب سرباز امریه در میراث فرهنگی قم
علیرضا ارجمندی در گفت‌وگویی اظهار کرد: این اداره کل در نظر دارد به ‌منظور استفاده از توان و دانش نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، پس از دریافت محوزهای لازم از سوی فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی 10 سرباز امریه جذب کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم افزود: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری، عمران، تاریخ، باستان‌شناسی، صنایع دستی، مرمت و احیای بناهای تاریخی، موزه‌داری، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حقوق، جغرافیا و مترجمی زبان از شرایط جذب سربازان امریه است.
وی گفت: داشتن دفترچه اعزام، نداشتن اضافه خدمت دفترچه‌ای و نداشتن کسر از خدمت بیش از 3 ماه و بومی استان قم از دیگر شرایط جذب امریه است.
ارجمندی خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند در قم با شماره تلفن ۳۷۲۱۲۳۳۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ یا ۰۹۰۵۹۸۴۷۱۵۳ تماس بگیرند.

فراخوان جذب نخبگان

آگهی 30 دی 1402: انتشار دفترچه راهنمای استخدام نخبگان در دستگاه های اجرایی
فراخوان بنیاد ملی نخبگان به منظور تامین نیروی مورد نیاز دستگاه های اجرایی کشور منتشر شد.

مشاهده آگهی

آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین - 2 آذر 1402

آگهی 2 آذر 1402: آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در سال 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی بدینوسیله به اطلاع می رسانیم؛ دفترچه شرایط آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین به منظور تامین نیروی مورد نیاز اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل منتشر شد. جهت مشاهده متن کامل آگهی، شرایط اعلامی و همچنین ثبت نام، در ادامه می توانید بر روی دکمه سبز کلیک نمایید.

مشاهده شرایط

دانلود اصل دفترچه سوالات آزمون‌های استخدامی فراگیر 
دفترچه شبیه ساز آزمون استخدامی فراگیر (حیطه عمومی) 
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

خبر اخذ مجوز استخدام - 2 خرداد 1402

خبر 2 خرداد 1402: خبر اخذ مجوز استخدام در سازمان میراث فرهنگی استان سمنان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اخذ مجوز برای استخدام نیروی انسانی در این دستگاه اجرایی خبر داد.
با پیگیری های انجام شده موفق شدیم که مجوز استخدام 20 نیروی جدید را از وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اخذ و علاوه بر آن از طریق استانداری سمنان نیز مجوز استخدام 11 نفر نیز اخذ شده لذا حداقل 31 نیروی جدید طی ماه های آینده بعد از آزمون و طی تشریفات قانونی، جذب این دستگاه خواهد شد.

ادامه خبر

هشتمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی - 20 شهریور 99

آگهی 20 شهریور 99: آگهی هشتمین ازمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی
با توجه به مجوزهاي صادره از سوي سازمان اداري و استخدامي كشور و در اجراي ماده (44 (قانون مديريت خدمات كشوري و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی براي استخدام افراد در دستگاههاي اجرايي منضم به بخشنامه هاي شماره 9757/93/200 مورخ 1393/07/19 و اصلاحيه آن به شماره 1172660 مورخ 1396/02/26 سازمان مذكور و به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز در دستگاه های اجرایی كشور، شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصی براي استخدام در هشتمين امتحان مشترك فراگير دستگاه های اجرایی كشور به شرح زير اعلام ميگردد:
مهلت ثبت نام تا 29 شهریور ماه می باشد.

شرایط عمومی داوطلبان (مشاهده)
1 .داشتن تابعيت ايران؛
2 .اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران؛
3 .التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران؛
4 .انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني براي مردان؛
5 .داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه استخدام ميشوند؛
6 .عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر؛
7 .نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر؛
8 .عدم وجود هرگونه ممنوعيت استخدام در دستگاههاي اجرايي توسط آراء مراجع قضايي و ذيصلاح؛
9 .داوطلبان استخدام نبايد جزء نيروهاي بازخريد خدمت دستگاههاي اجرايي و همچنين بازنشسته باشند؛
10 .به استناد ماده (94) قانون مديريت خدمات كشوري و ماده واحده قانون ممنوعيت تصدي بيش از يك شغل و پست سازماني، كاركناني كه تصدي يكي از پستهاي سازماني در هر يك از دستگاههاي اجرايي را به صورت رسمي يا پيماني دارا ميباشند، پس از پذيرفته شدن در امتحان مشترك فراگير در زمان استخدام، نبايد جزء مستخدمين رسمي يا پيماني ساير دستگاههاي اجرايي باشند. تبصره: مسئوليت قبول يا عدم قبول استعفاي پذيرفته شده نهايي بر اساس قوانين و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرايي، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پيماني و يا صدور حكم كارگزيني، به عهده داوطلب پذيرفتهشده آزمون ميباشد.
11 .داشتن حداقل بيست (20) سال تمام و حداكثر بيست و پنج (25) سال براي دارندگان مدارك تحصيلي ديپلم، حداكثر سي سال (30) براي دارندگان مدارك تحصيلي فوق ديپلم، حداكثر سي و پنج (35) سال براي دارندگان مدارك تحصيلي ليسانس، حداكثر چهل (40 (سال براي دارندگان مدارك تحصيلي فوق ليسانس و حداكثر چهل پنج (45) سال براي دارندگان مدارك تحصيلي دكتري
تبصره 1: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بيست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان يك سال اسارت و بالاتر، از شرط حداكثر سن معاف مي باشند.
تبصره 2: موارد ذيل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذيربط، به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهيد به ميزان پنج سال؛ - داوطلباني كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به ميزان حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي رزمندگان داوطلب در اثر مجروحيت در جبهه ها؛
- ميزان مدت خدمت ضرورت؛
- داوطلباني كه به صورت غيررسمي و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركتهاي دولتي، بانكها و شركتهاي تحت پوشش آنها، شركتهاي بيمه هاي دولتي، شهرداريها و موسسات و شركتهاي دولتي كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركتهاي ملي و مصادره شده كه به نحوي از بودجه و كمك دولت استفاده ميكنند، نهادهاي انقلاب اسلامي و شركتهاي تحت پوشش آنها از تاريخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به ميزان مدت خدمت غير رسمي آنها.
تذكر: ملاك عمل در خصوص تاريخ فراغت از تحصيل، تاريخ فارغ التحصيلي مندرج در متن گواهينامه موقت يا دانشنامه، و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاريخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، كارت پايان خدمت) و همچنين در خصوص معافيت دائم (تاريخ مندرج در قسمت صدور كارت معافيت دائم)، آخرين روز ثبت نام امتحان مشترك فراگير (29/ 06/ 1399) ميباشد؛ ملاك عمل براي محاسبه سن افراد، اولين روز ثبت نام امتحان مشترك فراگير (20/ 06/ 1399) ميباشد
مواد آزمون (مشاهده)
الف- آزمون عمومي
مواد آزمون عمومي عبارتند از:
1 .فنّاوري اطلاعات (مهارتهاي هفتگانه L.D.C.I)؛
2 .رياضي و آمار مقدماتي؛
3 .زبان و ادبيات فارسي؛
4 .معارف اسلامي*
5 .زبان انگليسي ـ عمومي؛
6 .اطلاعات عمومي، دانش اجتماعي و حقوق اساسي؛
7 .هوش و توانمندي هاي عمومي؛ تبصره: اقليتهاي ديني مصرح در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران از پاسخگويي به سوال هاي معارف اسلامي معاف بوده و در اين صورت نمره مكتسبه اين داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده ساير سوالهاي آزمون عمومي محاسبه خواهد شد.
ب- آزمون تخصصي: 
مواد آزمون تخصصي براي هر يك از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است.
تذكر: كليه سوالات مواد آزمون عمومي و اختصاصي به صورت چهار گزينهاي با ضريب يك (1 (مي باشند. ضمناً به ازاي هر پاسخ اشتباه به سوالات، يك سوم نمره منفي در نظر گرفته خواهد شد.
اطلاعات آزمون (مشاهده)

جدول رشته های استخدامی و دفترچه راهنمای آزمون را می توانید از لینک های زیر دانلود نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=14802
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k