• ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

افزایش ۴ برابری حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹

افزایش ۴ برابری حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

میانگین حقوق کارمندان دولت فراتر از 6 میلیون تومان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک نمایید


خبر 11 شهریور 99: افزایش 4 برابری حقوق کارمندان دولت در سال 99

در حالی سازمان برنامه و بودجه از میانگین حقوق بیش از ۶میلیون تومانی کارمندان دولت خبر داده است که وضعیت حقوق بگیران بخش خصوصی بعد از تحمیل تورمهای چند ده درصدی و افزایش قیمتهای چند صد درصدی ناشی از کسری بودجه دولت، در سنوات اخیر بسیار بغرنج شده است.
سازمان برنامه و بودجه کشور اخیرا اعلام کرده است، متوسط حقوق کارمندان دولت از حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال ٩٢ به شش میلیون و صد هزارتومان در سال ٩٨ رسیده و رشد چهار برابری داشته است.

بنا بر گزارش سازمان برنامه وبودجه کشور ، حداقل حقوق کارمندان در ابتدای دولت تدبیر و امید 475 هزار تومان بوده که هم‌اکنون به دومیلیون 800هزار تومان رسیده که حدودا شش برابر رشد یافته است.

بر اساس اعلام پیشین معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، کف حداقل حقوق کارمندان دولتی در سال جاری حدود 70 درصد رشد کرده است. بررسیها نشان میدهد با توجه به اعمال افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386 دریافتی بسیاری از کارمندان دولتی رشد قابل توجه داشته است.

همانطور که مشخص است دولت در سال آخر فعالیت خود اهتمام ویژه ای به افزایش دریافتی بازنشستگان نیز داشته است. این در حالی است که کل نیروهای حقوق بگیر دولت در سنوات اخیر اعم از شاغل رسمی و قراردادی و بازنشستگان حدود 4 میلیون نفر می باشد.

اما باید به این نکته نیز توجه داشت که از حدود 23 میلیون نفر شاغل در اقتصاد ایران نزدیک به 20 میلیون نفر در بخش خصوصی فعال هستند که امروز جمعیتی نزدیک به 14 میلیون نفر دارای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی هستند. به نظر می رسد کارگران و حقوق بگیران بخش خصوصی بر اساس تورمهای شکل گرفته در یک دهه اخیر به شدت با چالش رو به رو شده اند.

در این بین سؤالی که ایجاد می شود این است که با وجود شائبه های جدی کسری بودجه دولت در سال آخر خود چگونه سهم حقوق بگیران دولت تا این حد افزایش داشته و ظاهرا اختلاف دریافتی حقوق بگیران دولتی و کارگران در بخش خصوصی بسیار جدی شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1991383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k