• ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

افزوده شدن آموزشیاران نهضت به طرح الحاق ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی حق‌التدریسان

افزوده شدن آموزشیاران نهضت به طرح الحاق ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی حق‌التدریسان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ضرورت تعیین تلکیف 2 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزشیاران نهضت به طرح الحاق ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی حق‌التدریسان افزوده شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ۲هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی کلاس‌های درس ۵ نفر به بالا را اداره می‌کنند، خواستار تعیین تکلیف آنها شد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص چرایی افزوده شدن آموزشیاران نهضت سوادآموزی به طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی حق‌التدریسان، گفت: با توجه به اینکه تعداد آموزشیاران نهضت سوادآموزی که کلاس‌های درس 5 نفر به بالا را اداره می‌کنند حدود 2 هزار نفر هستند بهتر بود که این افراد تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش باید مجدد طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی حق‌التدریسان را مورد بررسی قرار دهد، افزود: وجود 11 میلیون بی‌سواد در کشور نشان می‌دهد سیستم آموزشی کنونی برای آموزش بی‌سوادان موجود در کشور کارآیی لازم و مناسبی نداشته است و نیاز به تغییر دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا با استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی این سازمان برای آموزش 11 میلیون بی‌سواد موجود مجدد از نیروهای حق‌التدریس استفاده نمی‌کند، توضیح داد: استفاده از نیروهای حق‌التدریس ممنوع است بنابراین این سازمان برای آموزش بی‌سوادان موجود در کشور باید از آموزش فرد به فرد استفاده کند در این صورت نیازی به به‌کارگیری نیروهای حق‌التدریس نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: با جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی نگرانی برای به کارگیری نیروهای حق‌التدریس در سازمان نهضت سوادآموزی وجود ندارد و سیکل تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس مجدد تکرار نمی‌شودچراکه باید سیستم آموزش افراد بی‌سواد در کشور تغییر کند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=993723
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k