۷ سال پیش

افزون بر ۷۰ درصد شغل برای مددجویان ایجاد شده است
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار کاشان  با بیان این که صد درصد اعتبارهای بخش مشاغل خانگی و همچنین تسهیلاتی که بهزیستی به مددجویان زیرپوشش تخصیص داده شده بود، جذب شده است، گفت: افزون بر 70 درصد شغل برای مددجویان ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حمیدرضا مومنیان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کاشان در سالن همایش اتاق بازرگانی این شهرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به گشایش هایی که پس از برجام حاصل شده، آمار بیکاری در کاشان بیشتر کاهش یابد.
وی اقتصاد مقاومتی را محور توسعه و پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: تمام مسئولان کشور بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.
فرماندار کاشان افزود: دانش بنیان، عدالت بنیان، مردمی بودن، برون زا و درون زا بودن اقتصاد رویکردهای پنج گانه اصلی دستگاه های اجرایی برای اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان این که افزون بر 76 درصد جمعیت کاشان در بخش صنعت فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: این شهرستان از توانمندی بالایی در صنایع به لحاظ تنوع و گستردگی برخوردار است.
مومنیان تحریم های ناجوانمردانه دشمنان را یادآورشد و گفت: با وجودی که برخی از این تحریم ها هم چنان وجود دارد، مسائل و مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی کاشان با مدیریت مطلوب، کمترین تعطیلی را داشته اند.
فرماندار کاشان فعال شدن کارگروه رفع موانع تولید و شورای اشتغال و سرمایه گذاری و همچنین تشکیل کمیسیون کارگری را از جمله مولفه های موثر در کاهش آمار بیکاری دراین شهرستان بیان کرد.
وی با بیان این که صد درصد اعتبارهای بخش مشاغل خانگی و همچنین تسهیلاتی که بهزیستی به مددجویان زیرپوشش تخصیص داده شده بود، جذب شده است، گفت: افزون بر 70 درصد شغل برای مددجویان ایجاد شده است.
فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: باید شرایط کسب و کار و بنگاه های اقتصادی را فعال نگه داشت تا زمینه جذب سرمایه گذار در این منطقه فراهم شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654769
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد