۷ سال پیش

امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دانشگاه‌های علوم پزشکی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به میزان ثبت نام در آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی از پایان مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه خبر داد.

جهت مشاهده اخبار استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام در آزمون استخدام ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۶ مرداد به پایان می رسد.
وی افزود: تاکنون ۷۳ هزار و ۲۴۷ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی نیز تا پنجشنبه ۷ مرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. تاکنون ۷۶ هزار و ۸۹۲ نفر در  آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به همراه آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی ۱۹ شهریور برگزار می شود و بیش از ۱۹ هزار نفر در آن پذیرفته می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=640028
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد